Nye gruppeforslag

Som en service til politikerne kan det måske nåes endnu, hvad om der blev lavet en ny gruppe der kunne hedde : "lav-regering" eller "lav-amtsråd" eller "vælg-borgmester"

Thihihihihihi

Njord

MVH Njord
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Eller "Lav-Politik" ...

Kære Njord, som hårdtarbejdende Lav-Det-Selv mand har jeg slet ikke tid til at tænke sådanne tanker, for jeg har nu afsluttet et par timers knoklen, nu med en lånt 25m fed split til at ordne vores kloakproblem fra køkkenvasken, efter i flere dage, at have forsøgt med en 50-kr´s model fra et byggemarked. Der er s'gu forskel på prof. grej og amatørværktøj, men når køkkenvasken ikke virker!, så træder politik, Afganistan og nye ministre i baggrunden, for min kone vil altså bare have, at den virker NU!.

Mvh.
JørgenE

PS. Hvem vandt valget ? wink

Mvh. JørgenE
Tilbage til politikken

Hvad med "lav-enigt-byråd-i-Farum" !!!!

MVH Njord
Hej, nu bland jeg mig også.

Jeg tror at vi skal passe lidt på det der med lav det selv.
Så ikke ham i reklamefilmen, der kan gi bagslag.

------------------
Poul Erik

PE

Svaret til alle på denne side er vel ret nærliggende - også den der med "lav-børn":

"LAV-DET-SELV"

Det er konceptet og gælder vel i yderste konsekvens også som svar til chefen der ønsker man skal bruge sin arbejdstid til at lave en umuligt opgave, når man nu lige leder efter en, der har forstand på istandsættelse af et hus eller båd.... irriterende mad

Mhv. JørgenE

Mvh. JørgenE
Annonce
Sorry - jeg måtte ud med den! crazy

Jeg synes også vi er meget seriøse i alle andre indlæg. Det var da nærmest helt befriende at se de gæve folk, der næsten svarer på alle spørgsmål, også er med på lidt sjov. wink

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hej Per.
Jeg kan næsten ikke være mere enig med dig, men hvordan gør man?

Oprindeligt havde vi kun en tanke - siden skulle være så seriøs som muligt og uden spam. Vi var næsten stive af bekymring, hvordan vi skulle takle det, hvis det blev trenden. Heldigvis gav de indlæg vi selv havde samlet grundlaget for stilen, og efterfølgende har vi kun kunne takke brugerne for, at de fortsatte denne linie.

Men af og til har det da også strejfet mig, at selvom der kan komme nogle gode bemærkninger er siden enormt saglig.

Det er helt fint og vi ønsker absolut ikke det modsatte.

For begynder vi med sarkasme og underfundig humor, kan det dels være svært via internet at finde ud af, om det er sjov eller alvor og dels vil nogen opfatte, at det seriøse forsvinder, og det vil vi ikke risikere.

Måske skulle vi have en gruppe - i stil med "snak over hækken", hvor der er plads til lidt snak om et stykke værktøj, og hvor man er lidt uformel og hvor der er plads til at man laver en skævert, men også lidt pjat og ping-pong helt uden for Lav-Det-Selv's emner. Hvor man kan drille hinanden, især alle de, der jævntligt skriver på siden og efterhånden kender hindanden.

Jeg tror det kunne være den gruppe man lige sluttede af med for at få lidt pjat, inden man havde andre sider at besøge.

Har I nogen idé til det, eller nyder I mere, at man ikke spilder tiden på noget ikke-fagligt, som kan søges på så mange andre sider?

Giv gerne et bud eller kom med en idé.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Jørgen

Jeg synes et forum hvor man kan lave lidt sjov er en god ide. På den måde kan alle de andre grupper bibeholde det meget seriøse og sobre niveau. Hvis man ikke vil spilde sin tid på pjat - kan man jo bare lade være med at besøge det useriøse forum. Personligt vil jeg kikke ind af og til, men bestemt ikke hver gang. Måske ville jeg bruge det på følgende måde:
Hej njord, Jørgen og pev - tak for jeres gode svar - problemet er nu løst. Kik lige over i "sjovgruppen" der venter jer en griner.
Hilsen Per biggrin

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Per M. Friis (den 14-03-2002).]

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Hej med jer alle !! Ingen nævnt ingen glemt...

Jeg kan kuun støtte forslaget om en"for-sjov" afdeling. Der må dog gerne være plads til lidt humoristiske indslag på de andre sider, men det er fint at bevare den seriøse tone der ligger i øjeblikket. Uden humoren tror jeg at meget vil gå i stå !!!

------------------
smile wink Venligst Njord wink smile

MVH Njord
Hej NJord
Er over hækken ikke sådan et sted, ellers vil jeg da lige luge lidt ud i mine indlæg.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis