Nye gruppeforslag

Som en service til politikerne kan det måske nåes endnu, hvad om der blev lavet en ny gruppe der kunne hedde : "lav-regering" eller "lav-amtsråd" eller "vælg-borgmester"

Thihihihihihi

Njord

MVH Njord
Som en service til politikerne kan det måske nåes... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jo PeterR
Over Hækken er netop til det - læs iøvrigt mit forslag i "Over-Hækken", nemlig når vi udvider vores svar til noget helt andet, så kan man skrive:

----> Hækken "nyt debatnavn" og så i Hækken skrive debatnavnet som overskrift i første indlæg.

Desværre forsyndede jeg mig straks efter at have skrevet det, ved at gå over til noget helt andet i et svar, så I må meget gerne holde mig på sporet også, når det er tiltrængt, men heldigvis var det også i "Over Hækken", så jeg gjorde jo intet forkert....

Det er s'gu svært at være bruger af et forum, når man MÅ svarer.

Hilsen til jer alle

JørgenE


Mvh. JørgenE
citat:
Oprindeligt indsendt af FalckManden:
Jamen, det kan jo siges med ganske få ord :

HJÆLP DIG SELV :0)




Kender I denne fornemmelse? Ét enkelt stikord kan starte en række associationer oppe i ens hoved.

Falck mandens indlæg fik mig til at mindes en historie fra Vendsyssel.

Jens og Maren, husmænd af Guds nåde, og Kreditforeningen velvilje, samt godt og vel på den den anden side af deres sølvbryllup, sad en morgen ved køkkenbordet.

Maren: "Tror du ikke vi skulle få en bette mere, sådan til at hjælpe dig ude i stalden? Du bliver jo ældre."
Jens: "Jow, men er vi ikke blevet for gamle til det?"
Maren: "Det tror jeg ikke, men du må nok hellere gå op til doktoren først, og sådan lige bliv undersøgt."

Som sagt, så gjort. Jens bliver undersøgt af lægen, som kun kan konstanstere at Jens er i fin form, og som sådan skulle der ikke være noget i vejen for, at han endnu engang kunne blive far.
"Men", siger lægen, "lad os lige undersøge en sædprøve først", og giver Jens en lille plastic beholder, med bedsked om at komme igen i morgen.

Næste dag, da lægen får overrakt plastic beholderen, kigger han på den, og udbryder: "Jamen, den er jo tom!"

"Ja," siger Jens.
"Først prøvede jeg med højre hånd. Så med venstre hånd. Så prøvede Maren, og til sidst med munden. Både med- og uden tænder.
Men ligemeget hvad vi gjorde, så kunne vi ikke få låget af."

God Jul

------------------
bodker
"Don't complain about farmers
with your mouth full!"

Mvh.
bodker

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis