Autohelm selvstyrer

Hej
Min Autohelm AH 800 selvstyrer er gået i stykker. Det er det ene af tandhjulene, som er flækket. Er der nogen af jer, som ved, om man kan købe resevedele til sådan en ældre selvstyrer.
Autohelm er i dag overtaget at Raymarine. Man kan købe et reperationssæt til en Raymarine ST 1000. Er det noget, som kan bruges?

Er der eventuelt nogen, som har en gammel Autohelm selvstyrer liggende, som man kan tage resevedelene fra?

Har nogen en brugbar rorpindspilot til salg?

Hilsen
Ole Jeppesen
Larsen 28
"Søfie" Hejlsminde

Ole
Larsen 28
Hejlsminde

"Når alt andet er prøvet uden held, så prøv manualen"
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har prøvet Masnedø. De kan desværre ikke svare på, om reperationssættet til en ST 1000 kan bruges til AH 800.

Hilsen
Ole Jeppesen

Ole
Larsen 28
Hejlsminde

Hej OFJ, hved godt at det er 1år siden der sidst har været indlæg her.
Jeg har selv en AH 800+ virker upåklageligt, bliver brugt på en 25fod 3,5ton træskib
Men OFJ, fandt du ud af noget om det kunne bruges fra st 100, eller hvor der hvor vi kan få reservedele,
jeg har fået at vide at der findes fjernbetjenig til den, kunne godt bruge en sådan er der nogen der hved noget om det og hvor,
Hej
Nej jeg har aldrig fået svar.
Masnedø eller andre kan ikke hjælpe med svar eller kontakter til nogen som har delene.
Jeg tror ikke at man kan tilslutte fjernbetjening, men jeg har ikke specifik viden.
Jeg er stadig interesseret i at købe en defekt AH 800, som jeg kan tage tandhjul m.m. fra.
En ny selvstyrer kan i dag købes for 2995,00 så man skal også lige vurdere om man skal investere en masse i at reparerer den gamle.

Ole
Larsen 28
Hejlsminde

Hej Fussi
Du kan jo komme og kigge min manuel. Du må jo bo lige i nærheden. Der står nok noget om evt. fjernbetjening.

Ole
Larsen 28
Hejlsminde

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis