Hej folkens. Jeg har for et års tid siden købt en Packard Bell LJ-71(tror jeg vist)
2,1 ghz processor xm 320 dual core II eller sådan noget.
4gb gam
Ati Radeon mobility HD 4650
Bærbaren er købt i Bilka, og jeg har siden da haft en del bøvl med den. I starten da jeg købt den kørte den fint men den begyndte med det samme at slukke uden nogen grund. Dette skete mest når jeg var på youtube o.lign. Så røg min harddisk pludselig af en eller anden grund, og jeg har så sendt den til reparation. Jeg fik den igen med en ny harddisk, men den slukkede mærkeligvis stadig. Så blev den sendt til reparation igen af harddisk problemer(en pige fra min skole kom ved et uheld til at gå ind i min lader så stikket røg ud, og den har så været påvirket af dette), og jeg fik igen en ny harddisk. Min computer slukkede stadigvæk og jeg forstår bare ikke hvorfor!! Så når jeg endelig skal op til eksamen står jeg uden en computer, fordi at min computer pludselig gik i stå midt i min samfundsfags time og jeg har så stået uden noter og computer under eksamens forløb. Jeg sendte den til reparation for 3 gang, og Bilka sagde at de ikke gad at reparere den pga. visse fysiske belastninger(skræmmer og en løs tast osv.) og de opkrævede derfor 2600 kroner for reparationen og 670 kroner for at jeg kunne få den tilbage uden reparation. Der blev så diskuteret om det - og jeg kunne få den tilbage uden reparationer pga. at min mor havde truet med at kontakte forbrugernævnet. Jeg fik den så tilbage men med reparation - endnu en ny harddisk, og jeg var så derfor glad for at jeg kunne få den tilbage igen. Så lige når jeg tænder den... Så slukker den.. På den dag jeg fik den tilbage for 3gang slukkede den omkring 4 gange. Jeg orkede ikke at sende den tilbage til reparation fordi, at jeg lige havde fået den tilbage og jeg fik gæster på besøg fra udlandet, som skulle opholde sig hos os. I gennem feriens forløb har bærbaren virket lidt mere stabil men så pludselig gå helt ned, hvor den så ikke kan finde hverken harddisk, cd-drev o.lign. Når jeg så tændte den 5-10 minutter efter dette var sket virkede den normalt igen - men meget langsom i opstart. Sådan har den gjort et par gange indtil i dag, hvor den så er helt væk. Mens jeg underholdte mig med et spil Call of Duty med mine venner, blev skærmen pludselig blå og den begyndte at scanne efter et eller andet. Så genstartede jeg den og kørte "Start Reparation" Den ville så gendanne til et tidligere punkt, hvorefter den virkede fint men stadig langsom. Pludselig gik den ned, og jeg besluttede mig så for at formatere den helt, for at se om det virkelig var software fejl eller om det var hardware fejl. Mens den så formaterede så forekom der pludselig en fejl kode, og jeg kunne så ikke foretage mig noget på computeren. Jeg slukkede den og tændte den igen, og så så at jeg ikke kunne starte windows, finde HDD eller cd-drev - hvilket forårsagede at jeg ikke kan køre recovery cd. Den siger blot, at jeg skal indsætte recovery disk og genstarte min pc, hvilket ikke lykkedes flere gange. Jeg har tænkt mig at sende den til reparation igen og klage så meget over den og Bilka for den dårlige service - Måske også involvere forbrugernævnet - Men ved ikke hvad jeg skal gøre. Så jeg har skrevet herind i håb om at kunne få hjælp.
P.S. Når den slukkede så sagde den en mærkelig lyd som om lyden hakkede og det var kun skærmen som gik ud - og i visse tilfælde slukkede hele computeren. Og der var også 2 gange hvor skærmen pludselig fik streger af forskellige farver..
M.v.h annonymperson.