Co2 svejser

Dur de billige CO2 svejsere til noget.

F.eks.
http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=110501&pno=79990&pointer=0
eller
http://www.biltema.dk/da/vaerktoj/Svejsning-og-lodning/MIG-svejseanlag/Svejser-Mig-140/

Hvis man snart skal til at lave lidt rust på sine gamlebiler etc. sjældne småting
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
JonDop

Ville hellere selv investere lidt mere i noget eller (måske brugt og af et aner-kendt mærke du kan få reservedele til) måske skulle du prøve DBA eller GG og se hvad der kan være af svejsere, der at få.

Har erfaring for at købe alt for billigt er for dyrt i det lange løb, og meget ærgerligt når det går i stykker, (ventetid på rep. hvis det over hoved er muligt og kørsel frem og tilbage)

Køber ikke mere det helt billige købte F.eks. en højtryksrenser i Fakta meget billigt, den holdt i meget meget kort tid ;så har jeg ikke overdrevet; så den blev afleveret og fik mine penge retur heldigvis.

Har erfaring for at købe til en pris der ligger i midten, det har jeg god erfaring med det.

Men intet er jo sort eller hvidt, du kan måske godt være heldig med noget billigt, men mere sjældent end regelen sådan synes jeg det har været for mig.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Skal man have en svejseværk der bare er i ok. kvalitet skal man bløde mellem 8000-10.000 kr. fra nyt.
Migatronic/kempi/Esab etc.

Du kan nok finde dem brugt til omkring 4-5000 + alt efterstand
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det er skam et udmærket svejseværk, sålænge du kun skal svejse lidt på cyklen / knallerten og småting. Det kan ikke trække en ordentlig svejsesøm i større matrialer der skal du op i en lidt større model. Det kan dog stadig lade sig gøre med en flaskefri tråd men det bedste resultat får du når det er flaske på anlægget.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis