Altvidende mennesker :D

Sikke meget mange af jer ved! Jeg har nu i en uges tid kendt til siden og har læst gamle og de nye indlæg.

Mange af jer går igen med ret dybtegående viden om både hus, have, bil og båd - imponerende!

------------------
tsmiledsmilewi
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ved vi godt smile

Mvh (og tak)
ThomasB
Jeg var lige så begejstret da jeg første gang stiftede bekendskab med siden.
Efterhånden er den belevet en del af min dagligdag og jeg bidrager så meget jeg kan.

Jeg håber vi efterhånden kan tiltrække ekspertise fra alle relevante håndværksfag. Her savner jeg stadig en VVS'er.

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

hmm, jeg kender vist ikke nogen VVS'er, som jeg kunne anbefale siden. Men jeg vil have det i tanke wink

t smiled smilewi
Hej og tak for de fine ord..

Det med VVS'eren der mangler, må vi have gjort et eller andet ved. !!
Så hvem kender en der altid har et godt VVS råd, anbefal ham/hende siden og håb det bedste. Indtil da prøv at kontakte Allan fra www.vvs-eksperten.dk han er ikke helt tosset og svarer i øvrigt under VVS på www.byggepladsen.com

Venligst Njord

MVH Njord
Den ros af siden vil jeg gerne tilslutte mig - især at vi slipper for meningsløse "religiøse" diskussioner om hvad der er bedst og ubehagelige kommentarer til folks indlæg. Det optræder desværre på flere af de andre GDS-sider, så lad os holde fast i den nuværende linie.

Mvh
MichaelB

[EMAIL="[email protected]"][/EMAIL]
Annonce
Ja det er da en kanon side...er glad for at jeg har stiftet bekendtskab med den.....
HAr nu læst en masse indlæg og er blevet en del kolgere.....*s*
Jeg sluprer det i mig, selv om det er brugerne der ER siden.
Vi er glade for, at vi hurtigt droppede "fagmanden" som oprindeligt var ideen, for så ville der kun være eet svar, som ikke nødvendigvis ville være det bedste, og hele "samtalen" ville stoppe med dette svar.

Nu svarer de der enten ved lidt, eller de der ved meget ved selv at have prøvet det, og "det er nu ikke så ringe endda", selvom der naturligvis må komme forkerte svar en gang i mellem.

Men der er efterhånden så mange på siden, er det er min opfattelse, at det hurtigt bliver korrigeret, hvis svaret virkeligt er forkert, og ikke bare en anvisning på en alternativ måde at gøre det på.

Mvh. Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis