gl. redningsflåde lynæs 5071 5400 14-07-2011 14:37 Redningsflåde i paksæk sælges evt. til badesjov kr 500 Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen Redningsflåde i paksæk sælges evt. til badesjov kr... Vis hele indlægget 23 svar « ‹ 1 2 3 Følg tråden Der er 20 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
DS 306 7730 25-08-2011 06:34 Lynæs Ohøj..det ser lækker ud håber du og din viv får en god tur.jeg har jo købt en rednings flåde så vi må nøjes med en tur til bøsøre strand campingvi køre i dag. og bliver til søndagjeg har talt med viking flåde de mente at de kunne pakke den,om for omkring 2500. og mente ikk den skulle fejle nogetmed minder den har fået vand i tasken.og hvis den ikk har det ja så har jeg jo en billig flåde til nordlystak for det. Mvh D.s At Sejle er at leve. Blue Dane 32. Årg 78
Ellida 1241 5771 26-08-2011 14:00 Redningsflåde til badebassin i haven: - Vi fik engang en redningsflåde forærende, som var blevet skudt med et haglgevær, af nogen idioter som ----- ja det er en lang historie, som vi tar en anden gang. Men denne kasserede redningsflåde, fik vi altså forærende. Jeg skar hele toppen med "luft-pølsen" og det orange lærred af, og lappede med nogen kæmpe lapper (jeg skar kæmpelapper af "top-pølsen" og limede jeg med kontakt lim over hullerne) så den blev ret tæt tilsidst. Den blev brugte vi i haven i adskillige år som badebassin - superfint. Ikke nogen hårde kanter som man kan slå sig på! Man skal bare skifte vandet ret tit, ellers bliver det ulækkert. Hilsen A. To ulykker kommer sjældent alene.
hans2.hansen 4200 5610 26-08-2011 15:16 ellida.ja redningsflåde den kan få et nyt liv som badebassin i haven.hvis man skære læderet af og lade "luft bølsen" sidde påmed mindre den er skadet.!og måske kan der gå sport i dem.