Hobby - en mulig ny gruppe ??

Vi diskutere jo ofte muligheder / behov for nye grupper her på siden. og en løsning på de "problemer" der er med emner der ligger udenfor den gruppe opdeling der er etableret kunne være at oprette en ny gruppe, fx med navnet "lav-hobby".

Her kunne man så komme med indlæg vedr cykler knallerter og løvsavsarbejder og hvad ved jeg ?

Jeg er énig i at disse områder er for små til at klare deres egen grugge, men netop en breder defineret gruppe kunne løse problemet med disse periferi emner der sikkert alligevel har deres kreds af "venner" der gerne vil dele lidt af erfaringer osv.

Fx. vil jeg gerne have lidt oplysninger og erfaringer omkring HPV cykler, altså ligge cykler, jeg har erfaret at der i Odense er et specielt miljå omkring disse specielle cykler. Og at det også indebærer en kursus række om vinteren med "byg din egen cykel" osv. Det mener jeg jo kunne være spændende..

Tænk over det og giv din mening tilkende !!

Venligst Njord smile En glad bruger smile

MVH Njord
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Njord.

På 1 år har der været 86 indlæg på køb/salg/bytte/foræres - det er skisme ikke mange.

Jeg har ikke det fjerneste i mod at åbne "hobby" og synes navnet er fint, fordi det er så bredt, men deri er også faren, for har jeg en hobby der hedder HPV cykler gider jeg altså ikke se 14 indlæg om musik, tv, stramaj, korsting, løvsavning osv..
Et indlæg om det emne vil drukne imellem alt andet, hvis nogen overhovedet bruger siden.

Jeg ville nok hellere den anden vej, og lade emnet være f.eks. HPV cykler (hvad end det er smile) for så ville de, der interesserede sig for disse tale sammen og bruge netop denne side til udveksling, fordi der måske ikke var andre, eller det var her der skete mest.

En debat er velkommen.

Mvh. Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Thomas - bedre sent end aldrig.

Det var det gruppen "Over Hækken" netop skulle indeholde - altså lidt løst og fast, som når man får en sludder med naboen.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Jeg har netop talt med en der nævnte, at det var utroligt, så lidt der er om hobbies.
I har talt om det flere gange.

I hans tilfælde om dele til veteranbiler, hvor der ikke findes en side, der kan samle sådanne lav-det-selv folk.

Hvis det kan lade sig gøre, skulle vi så udvide med hobby, og så underinddele med de der er behov for? Så kan vi også underinddele andre grupper efter behov.

Vi mister godt nok den "gode gamle måde" for så bliver det et helt nyt koncept - måske at skulle klikke på hvert indlæg for at læse det (jeg bryder mig ikke selv om for mange klik) eller hvad.

Ordet er frit.

Det koster nok en masse, så selvom I synes vi skal, så vil jeg godt lige overveje udgiften - det forstår I nok.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Jørgen.

Jeg vil gerne lave lav-set-selv om, så den kan vedligeholdes stort set gratis. Nyt debatsystem, UDEN begrænsninger til 49,- kr. om måneden for ALT!!! De 49,- er til webhotel.

Det eneste minus er at vi kan komme ud for at de gamle indlæg ikke kommer med over i det nye system. Men der kunne man jo lave en overgang på et par måneder, så man kun kan poste på den nye side, men stadig kan søge på den gamle, indtil alle indlæg er lagt over. Meeeeen, mon ikke jeg kan fikse en konvertering?

I et nyt system, vil man også kunne lægge billeder op af sig selv..det kunne være sjovt at se alle de andre der skriver her på siden...

Mvh
ThomasB
Annonce
Jeg vil give Njord ret i at der nogle gange kunne mangle en gruppe der hedder lav-hobby..

Mest beregnet på ting som for eksempel: modelhobby, computere, og andet som ikke rigtig kan placeres i de nuværende grupper, og som ville få "over-hækken" til at blive for uoverskuelig....

------------------
Kris Henriksen
www.civic-klub.dk

Kris Henriksen
elektronikmekaniker og IT-Supporter ved Forsvaret
http://www.fotograf3n.dk
Hej Kris.

Helt enig, men hvis ikke der komme nok indlæg dør den med det samme. Computer er der så mange gode sider om, der er langt større end vores, så det ville kun være et forsøg at få flere på vores side, og det er ikke noget mål, derfor er vi lidt tilbageholdende med nye grupper, selvom jeg gerne ville have et for motorcykler, men det er mest for min interesse.

I øvrigt en flot side I har med Civic - en skøn vogn, og jeg har har tro mig, aldrig prøvet den - især den bredrøvet af dem fra 95 eller 97 eller?, som jeg slet ikke kan stå for når man kører bag.

Smuk, hurtig og fræk - et studium i charme efter min mening.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis