21 mm massiv ege plank

Hej

Jeg har surfet rundt og ringet rundt for at indhente tilbud, og nu nærmer ferien sig hvor jeg skal have mit nye trægulv lagt. Det vi har bestemt os for er et 18 cm bredt massiv ege planke gulv uden knaster, det billigste og bedste jeg har fundet er på www.billigtrægulv.dk til 445,00 kr pr. m2 incl. moms

Er der nogen derude der kender ander alternativer, evnt billiger eller bedre!

Med venlig hilsen

Kim P



 


 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Billigst og bedst hænger meget sjældent sammen. Prøv evt og kontakt den lokale trælast, så har du også en chance for at se de forskellige gulve. Prøv Timberman, Tarkett, Wiking.

http://www.lyrk.dk
Bortset fra at http://www.billigtrægulv.dk/ virker amatøragtigt og deres produktbeskrivelse noget forvrøvlet så kan det jo godt være at deres gulvbrædder er fine.
Men der er jo osse PA i Fåborg.
Som jeg selv har beset, købt og afhentet askebrædder fra. Og indehaverne er den mest ucharmerende sælger jeg længe har truffet. Men deres varer er OK og ingen fejl på firmaet.

Og forvent leveringstid.
Kør en tur til Esbjerg og Fåborg.
Iøvrigt har forhandleren ikke dit gulv på lager!
Hej hpox

tak for hintet til Pa, jeg vil gennemgå siden her senere! "selv om der noget forskel på priserne på de 2 forhandler"
Jeg har selv købt et 25 mm plankegulv hos PA i fåborg... Ingen problemer og i meget fin kvalitet... Blev lovet længder op til 3 meter, men den længste planke var 4.70 meter... Fik desuden flere kvadratmeter end jeg havde bestilt... kan kun anbefale dem
Annonce

Hej Peter

Tak for link, hvor mange m2 har du lagt og hvad står gulvet dig i?

Forsat god weekend!

De plankegulve fra PA Savværk i Faaborg, skal slibes og behandles efter montering. Det har jo også sin pris med mindre man kan gøre det selv.

http://www.lyrk.dk
Vist så Naver. Men det skal brætterne fra Esbjerg osse.

Men nok ikke dem fra Hørning. :o)
Jeg husker tydeligt prisen, for jeg måtte gnide øjene en extra gang, da vi havde set på trip trap, som næsten kostede 800 kr. m2.

Det er 10 år siden, og de kostede den gang 349 pr. m2. Jeg købte 14m2. Ja de skal måske lige have med en woodboy, men jeg tror det ikke.

I mit tilfælde fik de med en HT8, fordi jeg mishandlede dem. Jeg fresede riller i plankerne til sorte skibsfuger. Det klisterede stads trak minimalt ned der hvor det ikke skulle trække ned, og da det er så djævelsk hårdt så var en exentersliber ikke nok. Så de fik i længderetningen med fint sandpapir på denne lejede gulvsliber.

Hvis Bauhaus ikke har det i deres udstilling så spørg. De har rigtig mange skaffevarer, med rigtig gode priser. Ellers spørg producenten hvem de handler med.

Mine fik i øvrigt hvidolie fra FAXE og efterfølgende får de almindelige sæbespåner. Men det er ikke meget de suger af det olie. Men det giver dem det der flotte hvide udseende.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis