Eltax - Monitor IX

Jeg sidder og søger på diverse højtalere eftersom jeg mangler nogen der kan spille op til lir. Jeg har haft kigget på Eltax - Monitor IX men jeg ved ikke om den kan spille højt og "tydeligt" nok til at kunne bruges til at spille de unges musik nu til dags. Så jeg ville derfor hører om nogen havde erfaringer med højtaleren??
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa - jeg kan se at du søger højttalere - har stadig disse i linket omtalte til salg ham der skulle købe dem smuttede så du kan få dem til samme pris hvis du er interesseret ?  har billeder men kan ikke finde ud af og vedhæfte dem ? Har lavet et galleri med 2 billeder og kaldt det "Højttalere"
Hilsner Polobjørn

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/158434

"AUTOELEKTRIKEREN"
Jeg er ikke med på hvor jeg finder galleriet og ved du Db på dine højtalere ?
Jeg har et par proffessionelle Eltax højtalere med 1x15" og 2" horn. De er inplastikkabinet, så de er til at slæbe rundt på . Jeg har haft dem i fem år og spillet rigtig mange disco Jobs med dem. De spiller rigtig godt og højt. Jeg har dem på stativer og ved større Jobs med over 100 - 150 personer, smider jeg to x 18" bundkasser under og så er der fest

Jeg er meget kræsen med lyd også selvom det er til prof. Disco. Jeg har fået flere kommentare om at anlægget lyder godt!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis