Af montering af radiator

Det ønskes at afmontere en radiator, så der kan komme tapet op bagved.

Der er kombineret gulvvarme og radiatorvarme i huset og der er opkoblet til fjernvarme. 

Kan det lade sig gøre, at jeg gør det selv eller skal jeg have en VVs'er til det??
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den må vi lige have en gang til
Hvordan tror du lige resten af Danmarks radiator ejere klare det lille problem med tapet bag radiatoren
brug en maler de kan klare den lille opgave
Prop tapet så langt ind omkring radiatoren du kan. Det er kun nørder der kigger bagved - de samme nørder kører en finger på overkanten af dørene for at tjekke støv.

Alternativ kan du opsætte en radiatorskjuler.

/Mulle

Var vist ret upræcis omkring dette...beklager!

På sigt skal radiatoren helt væk, da der skal være gulvvarme, så skal gerne have sat tapet op.....og der vil jeg helst spare en maler ;-).

Mit problem er at jeg gerne vil afmontere radiatoren og derved skal bruge rådgivning ift. at tappe systemet for vand, så jeg kan få den radiator af.

Jeg er usikker på om det kan lade sig gøre med det system jeg her (har begrænset viden!!)...men har læst mig frem til at det kan afhænge af systemet der er lagt ind, hvor fjernvarmen enten er koblet direkte til rørsystemet eller er indirekte koblet på, så jeg stadig har et lukket system her.

Håber problemstillingen er mere præcis nu ;-)

Jo jeg kan godt se dit problem, men så tror jeg det vil være bedst for dig, at du lader en vvs mand ordne det for dig.
Ligner du har veksler, så det er nok ikke så svært at tappe af.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også