Vil du også spare penge på materialer?

Hej Lav-det-selv folk.

Jeg er nu nået så langt i mit renovering-af-hus-projekt, at jeg med glæde kan give et godt tip videre til alle jer andre lav-det-selv-folk. Jeg står overfor en del udfordringer i processen og vil i den forbindelse rette blikket mod en netbutik, som har gjort mange ting lettere for mig. Primavvs.dk har først og fremmest nogle gode priser at tilbyde. Når man har gang i større og mindre renoveringsprojekter, er det herligt, at kunne få alle dele dertil til så billige penge, som muligt Derudover er det vigtigt at tilføje, at http://www.primavvs.dk/shop/frontpage.html leverer varen som lovet ligesom deres kundeservice fortjener et bifald. Jeg har i flere tilfælde fået yderst fornuftige svar på mine spørgsmål og fået en brugbar sludder, der har gavnet mine beslutninger.
Jeg kan derfor kun varmt anbefale primavvs.dk til er andre og ønsker jer alle derude held og lykke med projekterne

Hilsen Thomas Århus C

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det udelukkende vvs du har renoveret?
Eller kommer der flere link til tømmerhandel mv.

Umidelbart virkler det som en reklame, for pågældende vvs shopmvh jesn




 

mvh jens

Ja indtil videre har det udelukkende været vvs. Jeg har renoveret begge mine badeværelser med gulvvarme, afløb, armaturer, toiletter, spa og badmøbler. Synes da I andre også skulle have chancen for at købe billigt ind

Jeg skal inden længe have nye vinduer i huset. Er der nogen, der kan anbefale nogle gode og billige steder?

@Thomas

Du fortæller intet om dit projekt, men kun om, hvor glad du er for at handle hos netop primavvs.
Det får dit indlæg til at minde sjældent meget om en type skjult reklame, som vi har set for meget af på LDS.
Prøv at læse din trådstart en gang til, så tror jeg du kan se, at det kan opfattes som lovprisning.

Beskriv dit projekt og sæt evt billeder på. Så vil du opleve en anderledes positiv reaktion fra øvrige brugere.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Velkommen til forummet. 

Som du måske lidt kan fornemme har vi en del gange været udsat for folk der ønsker reklame for deres eget firma. 

Det er skide trælst at folk, bruger så dårlige måder at tiltrække kunder. 

Ren tilfældigvis hedder manden bag primavvs.dk thomas
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=33505477

Men såfremt det ikke er dig, så velkommen alligevel

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

thomas århus c.

så håber også at produktet vil holde i mange år
i bygge projektet.!!!


du kan lige smide nogle billeder ind i tråden.

vvs "udstyret" er det fra hans grohe med lys i amaturet.
Skrevet af Thomas Århus C på 05 jul 2011 11:15

Hej Lav-det-selv folk.

Jeg er nu nået så langt i mit renovering-af-hus-projekt, at jeg med glæde kan give et godt tip videre til alle jer andre lav-det-selv-folk. Jeg står overfor en del udfordringer i processen og vil i den forbindelse rette blikket mod en netbutik, som har gjort mange ting lettere for mig. Primavvs.dk har først og fremmest nogle gode priser at tilbyde. Når man har gang i større og mindre renoveringsprojekter, er det herligt, at kunne få alle dele dertil til så billige penge, som muligt Derudover er det vigtigt at tilføje, at http://www.primavvs.dk/shop/frontpage.html leverer varen som lovet ligesom deres kundeservice fortjener et bifald. Jeg har i flere tilfælde fået yderst fornuftige svar på mine spørgsmål og fået en brugbar sludder, der har gavnet mine beslutninger.
Jeg kan derfor kun varmt anbefale primavvs.dk til er andre og ønsker jer alle derude held og lykke med projekterne

Hilsen Thomas Århus C


Det er jo altid rart med rigtig gode råd og tips, især når det er uvildige og uegennyttige råd folk kommer med.
Jeg får også en rigtig fornuftig og brugbar sludder ind imellem, især når jeg snakker med mig selv!!

Jeg vil da også glæde mig til at se billeder af dit projekt.

Bruger du slet ikke andre materialer ifm. med VVS arbejdet??

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej

Ikke lige den modtagelse jeg havde håbet på.. Der kommer billeder af mit projekt hurtigst muligt...

Til Robert 8900:

Du skriver at ejeren hedder Thomas.. Du må godt nok undskylde at jeg hedder Thomas.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis