Opslagstavle?

Hejsa

Jeg vil gerne lave en opslagstavle, men hvad skal jeg bruge og hvor meget koster det ca.
-og kunne jeg købe en opslagstavle og bare give den noget stof uden på istedet, ville det være billigere?

-Maria
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Maria.
Det er jo et spørgsmål om hvor stor den opslags tavle skal værer !
Men du kan selv lave den af et stykke blød masonit, som du først giver en gang billig plastmaling så overfladen lukkes. Så skal du bruge hessian og tapet klister.
Smør godt med klister på den malede overflade, læg hessianen på og smør mere klister oven på. Glat det nu ud med hånden så det hæfter ordentligt over alt husk at bukke om ved kanterne, der i forvejen også er fyldt op med maling.
Lad det tørre et døgns tid og så har du en opslags tavle, du kan så montere nogle vinkel trælister på kanterne, det ser mere proff. ud.
Hej maria..
helt ud af den blå luft kommer jeg med et helt andet forslag.

der er jo ingen som bruger opslagstagler længere..
hvis JEG skulle lave en sådan tavle, ville jeg bruge en hård MDF plade og male den med magnetisk maling, dvs du kan bruge magneter istedet for nåle, udover det ville jeg så male med en sort tavlelak, så man også kan skrive på den med helt normalt skolekridt

bare et forslag
jacob
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nu ved jeg ikke om du har lavet opslagstavlen? Men jeg så engang en fed idé hvor der var skåret vinpropper (kork) ud i tynde skiver - De var så limet helt tæt sammen på en plade - Det så ret godt ud, og så er genbrug jo altid godt - Bare husk at vaske propperne godt først
Jeg har lavet flere opslagstavler af Rockfon plade, det er lydisolering med en stofoverflade, de kan males og skrues eller klæbes op på væggen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også