Struktur på gipsvæg.

Hej.
Er lige kommet hjem fra Bulgarien og så en aften hvor vi sad på cafe' så jeg en væg hvor det virkede som om gips væg men hvor der var pudset på og derefter var der lavet struktur direkte i pudsen. Kan man få nogle ruller eller ligende der ville kunne lave strukturen eller????
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Strukturmaling?
Jeg har for få uger siden malet det meste af mit hus med struktur, så hvis nogle ønsker råd inden for typer af struktur, udstyr eller fremgangsmetoder så skal i bare sige til....jeg sender da også gerne billeder.

Jeg købte et 70'er hus, og ville holde stilen med 50-70'er look med stilmøbler m.m.

Huset havde...som så mange andre...ganske almindelige væge med savsmuldstappet....det var for mig lidt kedeligt og for almindeligt, så jeg ordnede hus i 2 mdr.

Mange er STORE modstandere af strukturmaling, og vil nok sige åhhh det var det min mor eller mormor havde....men strukturmaling er mange ting. I vores barstue har jeg brugt en metode så en almindelig væg bare ligner en råpudset væg. i soveværelse og gang har jeg brugt en metode der giver en knuppet look....når man først ser det råt og umalet tænker man....shiiiiit.... men når det bliver malet fyldes alle skygger ud og man får en stenvæg af mange forskellige typer....men ægte malerier i vilde farver, på en hvid væg med struktur får man et helt specielt skyggespil som ser meget solidt og specielt ud.

Men....smag kan man aldrig diskutere.

kan dog sige at du skal gøre det oven på tappet....for det skal slipes af hvis det ikke har et papirunderlag.

men spørg løs hvis der er noget i denne forbindelse !!

Mvh

Nicolas

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også