makita vs dewalt

Ja... Det er vel et klassisk spørgsmål, men jeg kan ikke umiddelbart finde svaret - eller nogle gode råd til netop disse maskiner. Jeg skal bruge en Akku bore/skruemaskine til større projekter og vil gerne have en ordentlig maskine. Jeg har skærpet feltet ned til to maskiner - DeWalt  DCD925L2  og Makita BHP451 LXT - begge med 18V og 3.0 batterier.

Hvilken vil i anbefale og nogen der har erfaringer med disse maskiner?

Makita:

Dewalt:
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville til enhver tid vælge Mikita.. Kvaliteten er bedre og så vejer den et halvt kilo mindre.. betyder meget at den er mere handy og let..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ville klart vælge Makita igen hvis min Makita, årgang 1999 skulle give op.

Det eneste jeg har gjort er at give de 3 NICD batterier en "refresh" i den special dims vi har på arbejdet, nu kan de sikkert et par år mere.

Selve maskinen fejler absolut intet. 

Super - Makita it is... det er et godt tilbud det i Xl byg... det nupper jeg
Min søn har en Devalt 18 volt og jeg har en Makita 18 volt.

Når jeg stiller momentet på 3 på Mikitaen sidder alle skruer perfekt når jeg samler en IKEA reol. På min søns Dewalt sker det ofte at den lige knokler gevindet fordi den ikke er så præcis i momentet.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har købt det tilbud i Xl byg - altså Makita BHP 454... Det er godt nok en super lækker maskine som jeg nok skal få meget glæde af. Takker mange gange for de gode input
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis