Data til Smartphone

Hej.

Jeg er ved at undersøge markedet for pakke abbonementer til mobiltelefoner.
Det er især hastigheden og mængden af data jeg er i tvivl om.

Jeg kan læse mig frem til at hastigheden hos feks. Oister er op til 4Mbit/s. mens Telmore kun er 1 Mbit/s

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor hurtigt det er hos Onfone ??

Jeg er også lidt i tvivl om, hvor meget data jeg egentlig har brug for.
Nogle selskaber tilbyder fra 200 eller 500 MB, og andre helt op til 10 GB !

Jeg kommer til at bruge min smartphone til diverse apps samt lidt surfen på nettet.
Men jeg tror, uden at vide det, at jeg skal op på minimun 1 GB ?
Jeg gider ikke hele tiden gå og tænke over, at jeg skal passe på at bruge internettet for meget.

Hvor meget bruger I ?

VH Kaspre

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej du

Set i det store perspektiv, er der ikke meget forskel på de forskellige selskaber, med mindre de har deres eget net. Så først og fremmest kommer det an på, hvor du befinder dig i landet og hvor god dækningen er her.

Onfone benytter TDC´s net hvilket er super godt i forhold til dækning og tilgang. Hvis du agter at prøve Onfone af, ville jeg personligt anbefale 4mbit inkl. 5gb til 79,- pr. måned.

1 gb får man hurtigt brugt i dag. Alt afhængigt af, hvilke apps du vil benytte, så er der en del af dem efterhånden, som fylder ret meget. Jeg hentede feks. en app den anden dag, der tog 370 mb. Så det går hurtigt derop af :-)

Men igen, det kan varmt anbefales at hente større app´s og download/streaming når man er dækket ind under wifi.

Håber du kan bruge svaret

Cement - En god håndværker ser muligheder frem for udfordringer

Renovering | Renovering af hus | Renovering af badeværelse

Jeg startede med at tage en stor pakke. Men efter nogle måneder fandt jeg ud af at jeg kun bruger ca. 200 - 300 mb pr måned..

Men jeg kigger heller ikke særligt meget på film fra youtube. Jeg surfer meget og henter konstant mail men kommer ikke meget højre..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis