Bad ombord !

Affødt af Lynæs´ godmodige drilleri  af Grom, så er her ideen til bad i båden der ikke har plads til den luksus. Nok bedst egnet til både med selvlænsende cockpit. Sy dig en tube / rundt rør med løbegang til riggeline bånd, der monteres så du har en tube på ca. 1. m. i diameter og omkring 1,8 m. lang. den skal så forsynes med tre liner så den kan hænges op i enden af bommen.
Så kan man i vore dage købe sådan nogle fine sorte vandposer med slange og brusehoved, der blot skal ligge i solen et par timer så er vandet fint varm til et forfriskende bad, hvor du kan stå ugenert inde i tuben / cabinen.
Riggeline båndet i toppen af tuben, kan foldes sammen når tuben / Brusecabinen ikke bruges.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja eller ud og stå på badebroen, måden er rigtig effektiv. Vandet kan faktisk blive så varmt at det er "små" brændende. MEN, selve plastic bruseren går meget nemt i stykker. En af netal som kan holde bliver nemt for tung. En god fidus udbedes mvh anvi
Ellers kan man over AIS finde Lynæs og så lige dumpe forbi ved badetid..

Vil lige tilføje at jeg nogle gange har svært ved at se det er mig der bliver skrevet om.. og hentydet til...

Normalt bliver GrandOldMan forkortet Gom eller andre der kun er på fornavn med mig kaldt mig Grand..

Mit nick kommer fra engang hvor jeg var den ældste i Danmark der spillede "days of defeat"

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

OK OK OK så bliver det gom herefterdags, Hvad angår AIS , så sidder der en nyere VHF, men om den er koblet til navigator ved jeg ikke. Endnu. Der en del tingeltangel om bord, så det varer nok lidt inden jeg er dus med det hele, iøvrigt har jeg kun bevis til det gamle VHF system, og har ikke sat mig ind i det nye.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis