Siemens opvasker

Jeg har en Siemens opvasker ,der ikke vil tage vand ind.Jeg kan høre og mærke på aqaustoppet at magnetventilen i denne trækker ,men den slipper altså ikke vandet igennem.
Jeg kan løse problemet ved at pille kappen af aquastoppet ,og påvirke den gule ventil ,der sidder under (ved siden af ) magnetventilen med en lille skruetrækker ,som jeg forsigtigt stikker ind i hullet midt på ventilen, straks jeg har gjort det virker maskinen igen til næste gang den skal tage vand ind. I begyndelsen kunne jeg også gøre det ved at åbne og lukke for vandet på ballofixen ,men den går ikke mere.
Nu er mit spørgsmål jo så , er det aqaustoppet der er defekt (hvilket jeg tvivler på) eller er der et eller andet der er stoppet i en slange , for der må jo være noget der skal udløse den lille ventil (plade )som jeg nu kan gøre manuelt.

Tusind tak for alle svar der måtte komme." src="/DesktopModules/ActiveForums/themes/lds2010/emoticons/wow.gif" width="20" height="20">
Jeg har en Siemens opvasker ,der ikke vil tage... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er der nogle der ved hvad manglende vandtilførsel og fejlkode E14 på en Siemens opvasker betyder ???

Temsen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis