Valg af nye indvendige døre

Hej med jer

Vi er i gang med at vælge nye døre, og er virkelig i tvivl om, hvilke vi skal vælge. Der er celledøre og der er massivedøre, hvad får man mere for pengene?

Og så er der det med karmene, man kan få alm. træ-karme, men kan få flex-karm og man kan få uden karme. Her skal det siges, at der ligger et lille press fra anden side, på at det skal være den sidste løsning

Så er der nogen, som har nogle forslag til løsninger evt. uden karme, eller dårlige erfaringer med denne løsning? Hvad vinder man ved massive døre frem for celledøre?

Håber I give en hjælpende hånd.

Mvh
LP 
Hej med jer Vi er i gang med at vælge nye døre... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville ikke vælge celledøre, de er papirstynde og når man lukker/åbner føles det som
at bladre i en A4 blok.

Vi valgte Swedoors compakt døre og vi er fuldt ud tilfredse med dem. Vi købte dem hos Johannes Fog, de havde lige været på tilbud -25%, men vi kom for sent. Talte med en rådgiver og han kunne desværre ikke give os samme rabat men 23% kunne vi da få.

Så husk at spørge om rabat, især når det er et større parti der skal købes.

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

At forhandle om prisen samt en bedre vejledning om produktet er vel også en af fordelene ved at handle i byggemarkeder og tømmerhandel?!

Jeg tror vi vil forhøre os i de forskellige byggemarkeder i byen. På de svar jeg har fået herinde, ser det ud som om, det er Swedoor og deres kompakte døre, som er det rigtige at gå efter?!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Der var flere ting der gjorde, at vi valgte en online leverandør frem for en lokal butik.

Et par af dem var:
1. Levering til adressen
2. Rådgivning fra eksperter indenfor døre (byggebilligt.dk sælger kun døre, i modsætningen til et lokalt byggemarked)
3. Ganske fornuftige priser og et større udvalg

Men held og lykke med projektet uanset!
Når man skal vælge nye døre bør man lytte til andres erfaringer.
Her er min erfaring med dørfirmaet Rødbo i Haderslev. 

 

http://u491469.mono.net/



S JAKOBSEN - SÅ KØRER DET FOR DIG.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også