Dygtig dækmand søges vestsjælland


Hej som overskriften lyder..
Ved godt at det ikke er det helt rigtige forum, men håber alligevel der er nogen bil-nørder herinde der kan hjælpe mig lidt på vej

Har nogen meget specielle nyrenoverede sommerfælge med meget sårbare tyskerfælgkanter, som jeg skal ha krænget nogen dæk på..

Har tidligere brugt et godt dækfirma i næstved, som vidste hvad de lavede, men de eksisterer vidst ikke mere

SKal være et sted der har erfaring med tunerfælge og forstår at sætte dæk på disse uden at skræmme, for så er alt arbejdet og moneterne lissom spildt og der er en dækmand mindre på denne jord bagefter

Ved fra tidligere at dækkene skal på fra bagsiden og spændes op med plastkæber med klude på og så skal resten selvfølge foregå med forsigtighed og vigtigst af alt evner..
 
Er der nogen som kender nogen, eller har hørt om, eller måske endda direkte selv har erfaring med en skiego dækmontør i vestsjælland? Så råb op, hjælp vil være meget værdsat

 Skal det gøres, så gør det ordentligt første gang...
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv evt. at tage kontakt til Henrik fra HH auto i Østre stillinge ved Slagelse, han kan sikkert hjælpe dig.

Har haft lidt travlt på det sidste, men vil da lige udersøge ham i stillinge koluda, er det en du selv har erfaring med?

Det andet svar tror jeg bare vi lader ligge, hvis man ikke forstår tråden eller kan bidrage med noget, er det vel stadig god kutyme bare at lade vær ;o)

Så er det osse lettere for andre, hurtigere at finde noget nyttig information en anden god gang.
Vender i hvertfald tilbage hvis jeg finder en god dækmand.

Andre må stadig meget gerne byde ind med deres erfaringer? :o)

 Skal det gøres, så gør det ordentligt første gang...
Ja, Henrik er en gammel barndoms kammerat.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis