problemer med vind på min 1 sal

hej

håber nogen som kan hjælpe .. jeg har problemer med at vinde kommer ind i mit skunk og danner over tryk så det kommer kold luft ind alle steder, .  jeg vil stoppe vinden ved at skubbe et stykke isolering op i mellem spær, for at lede vinde forbi skunken .. men så kommer vinden til at stå stille i skunken .. vil det give mig problemer

kan nogen hjælpe

Lille_smed

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej, tror jeg ikke.
Dit problem er nok lige så meget manglende damspærre på 1.salen, siden det trække ind alle steder.

Isolering i sig selv kan ikke stoppe det, med mindre du benytter hårde isoleringsbats, som tætnes i kanterne, kan isoleringen i sig selv ikke stoppe for trækket.
ja der er ingen damp spær men har ikke lige mulighed for at en på .. min tanke var et bruge mure bats

Lille_smed

Ja, hvis ikke du har mulighed for at opsætte en damspærre, må du tætne mod trækket på anden måde, alm. mure bats er også blød isolering, som ikke har den store vindspærende effekt, men sørg for at få kanterne tæt til omkring liggende konstuktioner, så har det da en smule effekt.
Det lyder for mig mærkeligt, når du siger du ikke har mulighed for at opsætte en dampspærre. Du har ikke mulighed for at kravle ind i skunken og opsætte dampspærre langs væggen ind til beboelse?
oki tror ikke i forstå mit problem ..

min skunk er en meter bred fra yder vægen .. og 1,2 meter høj .. den forsætter op i en skåvæg hvor jeg ikke har mulighed for at ændre nogen . kan ikke se damp spær vil hjælpe noget når den ikke bliver tæt

de mure bats jeg har haft med at gøre .. var meget hårdt i den .. dem kunne man gå på uden problemer

Lille_smed

Annonce
Så hedder de terrænbatts. :o)
Ja, som er hårde bats som jeg tidligere omtalte...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis