Mistede Administratorrettigheder !

Goddag allesammen,! jeg har følgende problem, hvordan kan man miste sine administrator rettigheder til dokumenter jeg selv har oprettet (lavet) ? Mit styresystem er Windows Vista, og jeg bruger Open Office , som skriftprogram,  lidt mere forklaring, jeg har kunnet åbne mine dukumenter, bare ved at klikke på dem, når jeg gør det nu kommer beskeden om, at jeg ingen administratorrettigheder har !så kan jeg højre klikke på dem og pege på "nyt" og så åbner de godt nok, men det er da besværligt !!så et godt råd herfra forumet vil være velkommen ! og på forhånd mange tak for eventuelle svar M.v.h gerdahelmer
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lyder som om du har ubudne brugere på din pc. jeg kæmper selv med lidt af samme problem. Jeg har prøvet at rydde op i mine midlertidige filer, og det hjalp noget. Klik på Start - Alle programmer  -  Tilbehør  -   Systemværktøj  -  Diskoprydning.
Når den så popper op med forslag klikker du bare på ja og når den spørger om du er sikker så klik ja !
Det skulle hjælpe en del, ellers kan du gå på www.Spywarefri.dk  og hente et gratis online program der kan rydde op på din pc for uønskede filer og andet skrammel.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis