Sikken en herlig debat - og tak for det Peter Madsen. Det er meget positivt, at både du og svarerne gider gøre sig nogle tanker om siden, for så er den ikke ligegyldig.
Vores filosofi var oprindeligt et mix. af amatører og fagfolk.
Vi lagde ud med en murer, som også underviser på uddannelsen hertil, og som både selv murer og som styrer en del svende og lærlinge.
Men det gav det problem, at der blev stillet et spørgsmål til fagmanden!, og som fagmand var han nødt til at vide en hulens masse ting, som han så bad om, for på faglig forsvarlig vis at kunne besvare det korrekt.
Når han så efter flere spørg/svarindlæg svarede den pågældende korrekt, stoppede indlæggene.
Dvs. det var frem og tilbage mellem spørger og fagmand, mens "de glade amatører" udeblev, og ikke turde blande sig.
Derfor droppede vi ret hurtigt fagfolkene - ikke fordi det var dårligt, men det lammede siden, og blev mere en brevkasse, og det var slet ikke det vi ønskede.
I dag kan der sagtens blive svaret noget forkert, men det er mit indtryk, at der er så mange der læser siden, at det meget hurtigt bliver korrigeret.
Med hensyn til manglende besvarelser giver jeg dig ret. Jeg synes det er pinligt mig, for hvis jeg ofrede noget reklame, så siden blev mere kendt, ville der måske ske en fordobling eller tidobling af brugerantallet, og så ville der komme svar. Men trods bannervisning, som altså ikke giver penge, men kun bannere på andre sider, koster siden en del at holde kørende, så jeg har ikke lige overskud til også at lave en reklamekampagne, selvom det nok ville være det bedste.
Ask-Alex er lige gået i 0 i resultat efter så lang tid, så nu skal de først til at tjene tidligere underskud hjem.
Og Netdoktoren har gjort dem alle til millionærer flere gange jf. avisomtale, så helt uden profit har den ikke været, men det var også flot arbejde.
Det første der vil blive ofret på siden er en tiltrængt ajourføring af forside og layout mv. så vi bl.a. kan undgå at se "vinderne" af en konkurrence der skete for 1 år siden

Desværre aner jeg ikke selv hvordan man laver sådan noget, og Allan er foruden sin skole meget travlt beskæftiget i udviklingen og markedsføringen af et intranet til mellemstore og mindre virksomheder, så han er koblet af siden i hvertfald nogle år.
Men tak for dit gode indlæg, og fortsæt endeligt debatten, som er meget interessant og som sagtens kan forbedre siden.
Mvh. Jørgen