Havestøvsuger

Hejsa

Er lidt træt af at gå og feje hele tiden (don't judge me), så tænkte på om man kan få en kraftig havestøvsuger der kan tage sand og jord og lignende fra terassen?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det kan du ikke , medmindre du har plads til en større traktor , de små hobby du kan købe , kan kun klare blade mm
ellers kan du få en lille fejemaskine der kan klare det , men er det kun en alm taresse vil du være færdig med håndkosten før maskinen er startet op , så det vil kun være pga dovenskab at man indvestere i den
Hehe - dovenskab = mig. Nej, pjat til side. Jeg fortsætter med kosten. Er bare træt af at vores potter og havemøbler er overdynget med snavs så snart det har regnet.
bare dæk dem til med præssendning.
så er alt gjordt i en ruf.???
det kan nok være, at en almindelig løvsuger ikke kan suge grus og jord op. Men de fleste kan sættes om til også at blæse, og i den konfiguration har jeg da med held blæst fliser mv rene for ikke bare blade men også småsten og grus.
Hej Hans

Med pressening? Det er da ikke så kønt. De bliver beskidte når det regner og ikke når jeg fejer.
Sæt potter og krukker på nogle 5 cm høje tre-fødder, så kommer der ikke så meget splash op på dem.
Alternativt vælg nogle i en farve, hvor det ikke ses, på samme måde som rygere vælger at male med nikotingul farve i stuen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også