Lav - selv - cykel

Jeg synes det ville være en god ide at lave en lav-selv-cykel & ladcykel gruppe

Hermann
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Da vi gik i luften med lav-det-selv - i øvrigt var det i dag for 2 år siden, havde det primært med vores egne interesser at gøre, for her havde vi samlet en masse viden (indlæg) allerede.
Men vi overvejede også andre emner, og motorcykler var nok det der mest blev overvejet.
Cykler blev overvejet, men vi fandt, at det ville blive en meget "tynd" gruppe med få indlæg, for det må være begrænset hvor meget man kan skrive om en cykel (beklager, hvis jeg er helt gal på den).
Endvidere havde vi talt om at skille motor- og sejlbåd, men jeg tror vi valgte rigtigt.
Der skal være et vist antal besøgende til en gruppe, for at man gider bruge den - se bare vores gruppe mad/drikke og helbred, som næsten er døde, og som kun er med for min egen skyld, da jeg bruger den til opslag og "dagbog".
Så jeg tror hellere du skal bruge "over hækken", hvis du har spørgsmål til cykler og anhænger, men det er du også velkommen til.
Velkommen i øvrigt til siden, som har fået fået en kanonfødselsdagsgave i dag af Ekstra Bladet med omtalen (se indlægget herom), for i dag er besøgsantallet steget endnu voldsommere end i går og forgårs, for nu er artiklen lagt på deres website.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis