udløsermekanisme på mulvarpesaks.

Hejhej.
Har nogle mulvarpesakse, men er i tvivl om hvordan selve udløsmekanismen skal sidde.
Det er et stk blik på ca 3 x 7 cm.
Saksen spænder så hårdt at der skal en elefant til at skubbe det stk blik væk og få saksen til at kappe.
Nogle gode ideer ?

 The day you quit is the day you lose.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja ! Drop de sakse, og køb et par sild, skær dem i passende stykker og anbring den i mulvarpegangene, så flytter de omgående.
Sådan en muldvarpe saks er en vanskelig sag at arbejde med, for det første må du overhovedet ikke berøre dem med fingrene uden brug af gummihandsker. Muldvarpene kan på lang afstand lugte "meneske" og holder sig væk.
I en tidligere tråd blev det anbefalet at bruge urinalkugler. Det skulle også være godt.
Mener det er marinerede sild, men det er jeg ikke sikker på.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg fandt lige tråden med sild.

Citat fra Uldals indlæg:

efter at have været gennem alle andre metoder, fandt jeg selv på en effektiv een for år tilbage. Den holder muldvarpe borte altid! Selvom vi bor klodt op af åbne marker. Gem lagen fra sildeglassene i marinerede sild. Når du ser et skud, så prik forsigtigt midt i skuddet til der er gennemgang til gangene. Hæld to spiseskefulde ned og klap til. dette gør du hver gang du ser aktivitet. Det stoppe efter få uger.

Citat slut.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis