Outlook 2007

Hej

Min Outlook vil pludselig ikke sende og modtage mere, hvad kan jeg gøre

mvh

Søren


Med venlig hilsen

Søren
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke om det kan være din udbyder der har ændret SMTP og pop3 server, dette kan ske. Men det kunne være en hjælp hvis du skrev hvilken mail du har, om det er gennem din internet udbyder eller om du henter div. online ned (G-mail, hotmail eller andre)

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Hej
Det kører ind på min web-mail, og jeg har så sat den til at køre ind over min Outlook.
Jeg kan altså sagtens se mine mails i web-mail.
PC-en skriver således:
Fejl:   C:\users\medion\appdata\local\microsoft\outlook\outlook.pst

mvh

Søren


 


 


Med venlig hilsen

Søren
Hej Igen
Man kan se forneden i outlook at den reg-eller vil tage et vist antal mails ind, men afbryder så lynhurtig og gør som overstående....
Hvad kan jeg gøre
mvh

Søren

Med venlig hilsen

Søren
har faktisk ikke set den før. Men prøv evt. at søge på fejlens navn på google, der er som regel nogen der kender den. Fandt en løsning på fejlen her http://forum.notebookreview.com/windows-os-software/143329-outlook-developed-problem-i-cant-fix.html . og da repair tollet er linket til microsoft hjemmeside håber jeg ikke der er vira i. Men man kan jo ikke være helt sikker. Håber det kan hjælpe dig.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Umildbart mener de jo i det andet forum at fejlen skyldes der er mange gamle mails, er det også tilfældet ved dig ? Der står man kan gemme gamle mails i en anden pst fil, men ved ikke hvordan dette kunne jo være en mulighed du kan undersøge så problemet ikke opstår igen.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis