Puch Maxi Kl Problem

Jeg har en Puch Maxi Kl, den har virket rigtig fint, men nu er der dukket et problem op.

Jeg starter knallerten uden problemer så kan jeg kører ca 500 m hvorefter den lyder som om den er løbet tør for benzin og går ud derefter kan jeg ikke starte den. Efter nogle forsøg kan den godt starte igen men går ud igen når jeg slipper gassen, for at prøve at holde den i tomgang 

Håber der er en der kan hjælpe, takker på forhånd
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har du renset benzinfilteret.
eller renset hullet på benzin proppen.
eller rense kaburatoren.!

det er den årsag der for fårlidt benzin.!
Motoren kan ikke starte

Måske skyldes alt for meget slør i krumtappen.
Prøv at:
- Smid olie/benzin-blanding direkte ind i karburatoren
- Tjek om tændrøret gnister (og er vådt)
- Tjek om der er kompression på (kan gøres ved at mærke hvor meget modstand der er på kickstarteren eller lytte efter svup-lyden fra membranen )
- Tjek om toppakningen er indtakt.
- Tjek om benzinhanen er stoppet
- Tjek om den får falsk luft fx mellem indsugningspladen og krumtaphuset (det er typisk her hvor det er svært at holde den i tomgang)
- Tjek om membranen slutter tæt
- Rens udstødning og udstødningport for sod.
- Rens og indstil karburatoren
- Indstil tændingen. Ved længere tids stilstand kan platiner være rustet sammen og startproblemet kan som regel løses ved at skift platiner.

Cement - En god håndværker ser muligheder frem for udfordringer

Renovering | Renovering af hus | Renovering af badeværelse

cement.

der findes ikke membrand i puch maxi.
det er rendt stempel styret.! men du kan høre plop plop plop. lyd.!

så sikkert har du haft en yamaha fs1.
eller zusuki k 50. der er de membrand styret.!
men yamaha har lavet en model der har drejeventil.?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis