Gæt en dims - Passat 3B

Hej

Jeg har en Passat Variant 3B, APU motor.

Den hænger på liften i skrivende stund, for at få renset sugesien i bundkaret (hold da op det tager lang tid at få bundkaret af på sådan en motor....).

Nå, men jeg fandt en løs kontakt, som ikke umiddelbart passer nogen steder hen (?!).

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det kunne være? Mit bedste bud er styring til lygtemotoren (virker nemlig ikke) men jeg kan ikke se hvor den skal monteres....

PS: den hænger helt nede under bilen, til venstre for motorblokken, lige i nærheden af venstre forlygte..

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv her de må vide noget. http://www.vagcars.dk/phpbb/index.php
prøv evt at måle for strøm. Er der strøm i kan du jo hive sikringerne én efter én indtil strømmen forsvinder, så ved du ihvertfald hvilken gruppe den hører til.
Er der ikke strøm i kan du prøve at slutte nogle kontakter til eller sætte sikringer i de tomme pladser indtil der kommer strøm i. Kan jo være den er forberedt til et eller andet ekstraudstyr..

Håber det kan hjælpe.

Hej

Dit stik er  I K K E  til forlygte justeringen fordi den tilslutning sidder inde i lygten så vidt jeg husker - men hvis der sidder en slags gummi tætning på stikket kunne jeg gætte på at det er til en føler i køleren eller event. til blæsermotoren til køleren  -  MEN  du kan godt komme ud for at det er en ledning/stik der  IKKE  er i brug på den model bil/motor som du har.

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis