Renault megane 1,6 rn

Jeg har et problem med min højre fordør jeg kan ikke bruge el ruden og c.lås

Ham jeg købte den af sagde at det var stelforbindelse i højre dør

Men hvor finder jeg den stelforbindelse?

/Mick

Jeg har et problem med min højre fordør jeg kan... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan bare ikke finde den fejl! Så må jeg prøve at købe et nyt stik.
/Mick
Jeg vil gerne have din hjælp, jeg har prøvet at teste alle ledninger også dem der kommer ind i døren og dørkarm
/Mick

Hej
det er  helt OK - det jeg mente du skulle gøre var at undersøge det jeg skrev i et tidligere indlæg som er  kopieret ind herunder

Centrallås er en ting og et sæt ledninger - elrude er en anden ting og et andet sæt ledninger - hvor gammel er den bil ? hvis den er rimelig ny er tingene can bus styret og så er det ikke lige så nemt - virker centrallåsen hvis du låser med nøglen i den dør hvor tingene ikke virker? - låser de andre døre ?  har du kontrolleret alle sikringer med en prøvelampe - virker elruden hverken med kontakten i højre eller med kontakten i venstre dør ??

Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Hej
Bilen er fra 1998, Jeg kan kun låse døren med et tryk på nøglen, jeg kan ikke låse i døren. Alle andre døre låser. Ja, jeg har kontrolleret alle sikringer med en prøvelampe.
Nej elruden virker hverken med kontakten i højre eller i venstre dør. Der er strøm i kontakten.
Du skriver at du ikke kan låse i døren ! er det fordi låsen ikke virker eller er det centrallåsen der ikke virker fra den dør? - hvis det er tilfældet virker centrallåsen i alle døre når du låser fra den modsatte dør ? prøv at tage beklædningen af døren og afmonter stikket fra rudemotoren og tilslut en pære i stedet og tjek så om den lyser både når du trukker "åbne" & "lukke" på din rudekontakt - gør den det er det din motor der er defekt -------------- venter på svar før vi går viddere
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis