super eps 60 280mm

Hej er der nogle der har lagt denne type for isolering til støbt gulv  hvordan lægger man det skal det lægge i forbandt eller skal det lægge op af hinanden

 

Hej er der nogle der har lagt denne type for... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kommer an på hvor stort varmeforbruget er i ejendommen, er det højt så 2 kredse, ellers bare en enkelt kreds.
Vælg hellere 2 kredse så får du heller ikke problemer med at pumpen i din blandesløjfe ikke kan klare de ekstra meter. Vælg en blandesløjfe med flowmålere så du kan indregulere gulvvarmen ordentligt!

Det fikser jeg...

det er også det min mave fornemmelse siger 2 strenge hvad ligger man under rionettet for man kommer jo til at gå på det jeg havde eller nogle gamle reol ben som er 30 høje når der ligger med vinklen op men vil man så ikke bare trykke den ned i isoleringen



 

hvordan fungerer det med en flowmåler egentligt og er det bedre ?


 

hvordan gør man med radonspær mod vægge er det kun mod ydervæge eller hvad og man kan jo ikke bare lægge dem bag ved den tynde flamingo man støber op mod nogen der kan hjælpe og er gået fra de jern fra den gamle jern reol da jeg bare trygger dem ned så jeg lægger nogle pinde eller nogle 20mm klinker

 

Annonce
Nej, der er ikke kun ved ydervæggene der skal benyttes radonspærre, med mindre dine indervægge står på et udbrudt betondæk, står disse på selvstændig fundament, skal der også sikres mod disse vægge.

Jo, de skal selvfølgelig lægges bagved din isolering, da radon gasserne jo eller bare vil trænge op melle væggen og isoleringen.
hvordan sætte man det fast radonspæren kan du beskrive hvordan flamingo kanten klister jeg fast med ?
hvad med højden under rionet kender du den
tak for sparingen og den gode hjælp

 

Det klæbes normalt fast med koldklæber/asfaltklæber eller folieklæb.

Højden under rionettet komme jo an på hvad man lægger under dem, normalt 20-40 mm, alt efter om der benyttes fødder eller skinner til formålet.
elmichael du skriver om flowmålere på manifold hvad bruger man dem til og kan det betale sig at købe dem det er over 1000 kr det koster ekstra så der skal være noget at hente for at det kan betale sig

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis