Billeder

Hejsa Adm.
En kanon god side,for en gang skyld.
Mit spørgsmål er:Er det muligt at medsende
et billede til forklaring på et problem?

------------------
selvbyggeren

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Leo.

Det er desværre ikke muligt endnu.
Tak for de pæne ord om siden.

Med venlig hilsen
Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Problemet er:
1) pladsbehovet vil stige voldsomt og dermed prisen for at holde siden kørende
2) vi skal så over på noget der hedder ASP, da vores nuværende ikke kan håndtere billeder, og det kræver dels opbygning af en ny side og dernæst, at alle 9.500 nuværende indlæg skal overføres.

Det er det, der holder mig tilbage, for jeg kunne sandelig også godt tænke mig billeder, vær sikker på det.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
ØV ØV ØV

Sådan er det altid !!!

Når noget er indført på EDB og det er meget fremtidssikret... Så går der en kort tid og nye ønsker opstår men nu kan det forældede system slet ikke klare noget mere - det skal faktisk bare skrottes for nu er der noget nyt og meget bedre.....

Det var jo kedeligt med det tekniske...

En halv løsning kunne så være at henvise til eens egen hjemmeside med en tegning eller billed serie på...

Mit problem er bare at jeg ikke lige selv ved hvordan man nemt og meget elegant laver en hjemmeside... Er der nogen der kan "henvise til en hjemmeside fremstillings hjemmeside" - jeg har ikke testet den i "vores" søge funktion - mentvivler lidt på den vil være at finde da "vi" ikke har en EDB gruppe på lav-det-selv.dk......

Så kære Jørgen hvor skal jegstille mit spørgsmål vedr. "en hjemmeside fremstillings hjemmeside"

Venligst Njord
Venligst Njord

MVH Njord
Kære Njord.

Jeg forstår dine fustrationer - jeg har dem også selv, og valget er selvfølgeligt for os, om vi vil investere nok kapital til at ændre siden til det vi gerne vil have den til. Vi snakker ikke om kr. 1.000 men om måske 10-15.000 kr, og dertil kommer så ikke en månedsudgift vi kan overkomme, men måske en en udgift på 1-2.000 kr. og det vil ingen vel forlange, at vi skal bruge.

Som det kører nu ryster nogen på hovedet, når de forstår, at det kun er ren udgift, men at vi nyder det, for de tror vi har fundet en guldåre, omvendt har vi det fint, for som andre tilsvarende sider, som har ført sig voldsomt frem, skal vi altså ikke ligge søvnløse for at skaffe løn til 10 medarbejdere og en administration - uden at jeg overhovedet kender til deres økonomi. Jeg ved bare, at vi har en fast udgift som er mindre, end den glæde vi har af fornøjelsen, og sådan er det.

Mvh. Jørgen

PS: Jeg vil tro, at vi om et par år, griner ad dette indlæg, for det kan da kun være et spørgsmål om tid, før man har næsten ubegrænset plads i systemet, og dermed billed-serier, til meget små penge, med de priser på harddiske, og så kan jeg love dig vi er på banen.

Med venlig hilsen

Jørgen
Annonce
Ok Jørgen

Jeg skal forsøge IKKE at plage jer med umulige forslag.... MEN MEN hvis der evt. kunne etableres en link del hvor linkene blev opdelt i et par kategorier, een til os alm brugeres linkhenvisninger og en anden med mere forhandler - producent relaterde links kunne der måske skaffes lidt fra den sidste gruppe links ???

Desværre kan jeg godt se at noget af det "uskyldige" kan gå lidt af denne side.... Men måske er det en måde at skaffe kapital på en lidt "uskyldig" måde..
Tænk over det !!

Venligst Njord

PS. Jeg er meget godt tilfreds med siden alligevel og vil fortsat bruge den.....


MVH Njord
Hej alle i billede elskere ... shocked)

Nu har jeg lavet et lille system til jer, så i kan vise jeres billeder i et, eller flere indlæg.

Gør følgende:

1. Gå ind på http://www.2ma2.dk/lav-det-selv/upload.php3

2. Vælg et billede, fra din computer.

3. Tryk på upload.

4. Kopier den "fede" tekst ind i dit indlæg her på lav-det-selv.dk.

Så enkelt er det.

Med venlig hilsen
ThomasB
http://www.2ma2.dk/lav-det-selv/thefunnypage2.gif

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af ThomasB (den 03-12-2001).]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis