møbelspot til 230V ??

findes det?? synes 12V er for besværligt med ledningslængder og transformere...
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Pizzabager

Du kan få de flade amaturere der kan monteres under køkkenskabe, flatline hedder de mange steder. De er på 230V.

Der er også den mulighed at montere 30 cm LED lys i stænger der er kun en ledning for enden af rækken og op til transformeren.

Der er også den mulighed med væglamper de findes i mange forskellige udvalg nogle med g9 pære andre med Gx53 lavendergi pære hvor der er uplight, downlight eller begge dele. De er på 230V.

Håber du finder noget spændende.

Lad dig inspirere her, og tryk gerne på syntes godt om på min side.
Facebook.com søg efter: Salgskonsulent Reene A Nielsen

Du kan også læse mere om hvem jeg er via min LinkedIn profil.
https://www.linkedin.com/in/reene-a-nielsen
Søg Reene A Nielsen på LinkedIn
De flade armature har jeg kigget på, der er transformer i, og det er jo ganske smart, men de passer ikke rigtig i vitrineskabene..

møbelspot er også ganske fine, hvis det kun var den ene side, men når man skal have lys på begge sider af køkkenet, er det ikke så smart.

Ved ikke hvor lange ledningerne til 12V spot må være, men de skal vist være lige lange så vidt jeg ved, og hvis transformere skal ligge over køkkenskabet i den ene side, så bliver ledningerne til den anden side mindst 6-7 meter lange, så skal alle ledningerne være 6-7 meter lange, det er sku lidt åndsvagt. transformeren kunne godt sidde på loftet, men så skulle der trækkes 8 gange ledning fra spot på den ene side gennem det flexrør der er, og det tvivler jeg på der er plads til.

230V er bare så meget nemmere.. Hvorfor laves de spot ikke i 230V??? hvis de giver det samme lys bliver de vel også lige varme, så det kan vel ikke være varmen der er problemet..

Jeg kunne så bruge en transformer på den ene side, til de 8 spot der skal være der.

og 2 transformere mere i den anden side, med 1-2 spot på hver, virker bare åndsvagt, med 230V kunne man trække ledning fra den ene til den anden, og slet ikke have transformere liggende alle vegne..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis