klatretræ til katten

Hej
Jeg ska lave et klatretræ til katten. Min plan er at lave et, der kan gå fra gulv til loft. Hvordan er det lige man laver det så man kan justere højden?
Mvh Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hva er den af, er husets gardiner nu ikke gode nok
Du kan jo lave det med et par kiler mod loftet.
Det var jo netop for at skåne gardinerne at jeg ville lave et klatretræ. =)
Jeg vil bruge et rør. Men hvilken slags? Min første tanke var plastikkloakrør og så lime reb på så katten har noget at få fat i. Men kan man lave gevind i kloakrør?
Min tanke var nemlig at tage et minde rør inden i kloakrøret. Lave gevind og en bolt.
Så kan man justere og spænde fast når højden passer.

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Ned til tæppehandleren. Han har både kraftige paprør og tæpperester. Du kan jo evt. sætte et par reglar indeni, som søjle mellem gulv og loft.
Og knaldgodt naturtræ til katten, skulle være æbletræ, hvis du kender nogen, der alligevel skal fælde et stort et.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Go idé med tæpperester. Nok alligevel billigere end reb.=)
Æbletræ? Hvordan kan det være?

katte træ med grene og liggeblader så katten har noget at slappe af på.

Annonce
Det vigtigste er nok, at der øverst på klatretræet er en platform, så den gider mase sig derop.
Ellers bli’r gardinerne nok prioriteret til trods for dine anstrengelser. Hvor er det sødt af dig at tænke så meget på katten ;-)
Held og lykke med træet!
Jeg tror, at æbletræets hårdhed passer fint til kloerne. Og at træet indendøre kan holde i mange år og er naturligt variererne i tykkelse og former.

Jeg har dog selv den dyre Kattens No.1 Men det holder godt, og man kan kombinere dem på mange måder. Og mine katte er store, så det skal kunne klare noget vægt, når de drøner op og ned.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis