Lav-Plæneklipper

Jeg kan høre at mange af de plæneklippere der er i nabohaverne kører ujævnt. De kører konstant op og ned i omdrejninger, og jeg syntes også min så småt er begyndt.

Nogen der ved hvorfor de gør dette. Jeg har lige skiftet olie, det er alt hvad der er gjort ved den siden jeg købte den for 2-3 år siden. Har prøvet at pille svampen helt ud af luftfilteret, hjalp heller ikke.

Nogen der ved om oliestanden på sådan en b&s motor er med oliepinden skruet helt ned eller er det uden den er skruet ned (har forlagt manualen).

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg kan høre at mange af de plæneklippere der er i... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
aksel!!!! Nu stopper du! ... "ikke meget ringere..." En Honda motor er lysår forud for ris-koger efterligningerne. Hvis du virkelig går detaljer som materialer, tolerancer og produktionsmetoder igennem, vil du finde ud af, at de er lavet af gamle skøjter og samlet af blinde fårehyrder, der plejer at sy dametøj. Kineser-motorer er som japanernes lige efter krigen - kan kun bruges som drivankre

 

uldal. God pointe.

Men sikke noget sludder.....

Jeg er sikker på at hvis eks. bruger en Lifan eller andet med motor på fra kina, som drivanker, så er der kun 2 dæk og et sæde tilbage efter en uge :oP

Tilbage til en kommentar.
Det der med forureningen har jeg nu også luret lidt på for år tilbage,

Man må ikke sælge visse modeller af mc's pga. de forurener for meget, så restproduktioner/lager sælges billigt, de går som varmt brød (det ordsprog duer vist heller ikke mere med de brødpriser vi har), de bliver solgt alligevel, for der er altid lige en dato, for hvornår den sidste må importeres. Hvem vil ikke gerne spare eks. 60.000 kr. på en fed ny MC.

En plæneklipper som sluger en halv liter benzin på ingen tid pga. dårlig forbrænding og forurener som en i helvede, ja de er fritaget, af en eller anden grund, halvdelen af benzinen er forbrændt rigtig dårlig pga. forældet teknik, men de sælges tilsyneladende uden nogen regler. Der er lidt omkring lydniveau, og så er det vist det.

Ih vi er så grønne her i EU.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Du tar fejl, min ven!! Der er mere tilbage end dæk og sæde! Fodhvilerne er støbte af russike tank og de skulle efter sigende være gansdke anvendeligre til f.eks. hvalfangst

 

Har du prøvet karburatorsprit, det kunne tyde på det er vand

Skulle ikke betyde noget hvilken farve det har

 

Rolig nu. Jeg har sejlet adskillige ladninger dieselolie med 2,5+3,5% svovl ud af EU og ned til Afrika, hvor miljøkravene er mindre restriktive. Nyligt har jeg afleveret en ladning benzin med et stinkende højt indhold af aromatisk hydrocarbon i mellemarmerika. Stanken ad aromater (benzene, tolouene og xylene) fik de små hår i næsen til at blive misundelige på dem mellem balderne.

Når det er sagt er det underligt at B&S ikke kan finde ud af at lave en motor med ordentlig forbrænding. Og at vi i EU ikke kan få regler for plæneklipperes mm forurening. Blev det et påkrav fra EU ville masseproduktionen af sådanne sikre en begrænset merpris. Honda laver fremragende motorer, og da de skiller sig positivt ud kan de tage ekstrapris for dem, og det gør de så.

Chr.
Pt i stegende hede i Karibien mens kong vinter gør sig klar i det hjemlige.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ja, og jeg har set hvordan smarte it brookere fra danmark sender hele containere, der ned med udueligt it udstyr, for afrikanerne kan jo reparere/bruge alt, vel vidende at de slæber det ud på savannen, sætter ild til det, og plukker kobber og andet metal fra bunkerne bag efter.

Men det betyder jo ikke noget, for den sorte kvælene røg kan jo ikke lugtes i danmark. Den danske pc brooker er glad, for han tjæner flere penge....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
... sådan også de gamle danske færger, hvoraf en del krydser rundt på søerne ... og det er ikke oktan 96 der fyres af!

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis