daekonline

jeg har et spørgsmål om at jeg har bestilt dæk hos daekonline i tyskland.
      bestilt dem den 25/5 i år og betalt dem de skriver tilbage de har motaget
      pengene.og skriver sammen dag mandag den 30/5 om aften at minne
      dæk  er afsendt og kan følges på track og trace.men som jeg kan se

når jeg gå ind på gls grup og taster tracknr står kun at pakken er stadig
      i tyskland for sku kunne følge min pak hele vejen til danmark.og de skriver
      at den vil sandsyligevis være framme den 6/6.har handle hos dem for del
      år tilbage men da  skrev de ikke på den måde.sandsyligvis lyder for mig

ikke er sikker på den dato.eller hvad

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har handlet der mange gange og aldrig oplevet noget der minder om problemer.
Jeg har altid kunne følge dækkenes vej og når de er nået til Kolding er de altid blevet leveret senest næste dag men oftest samme dag.
Kontakt GLS hvis du ikke lige har styr på leveringen,de sidder der for at hjælpe dig.
René

ok nu har nyt spørgsmål har fået dækkene hjem og sku min far monter dem og så kvaje han sig.så dækket var svær få på
og så lykkes det,men det vil ikke tag mod luft prøve 1/2 time gav vi op og to det af fælge igen.og kanttråden var fler steder
revnet 1 cm eller mer.så måt bestille et nyt til.for det kan vel ikke bruges mer.min far snakke om måske komme slange i
men det mener jeg ikke dur.hvad siger i

Hvad var det for dæk du købte?
Jeg har lige været ude præcis det samme fænomen med nogle Continental, som blev rost til skyerne for nyligt.
De var helt afsindigt stramme at lægge på, og jeg fik også ødelagt et.

Når jeg får nye dæk hjem, lægger jeg en slange ind i dem inden montagen, og pumper denne slange helt vildt meget op, så dækket åbnes kraftigt. Det lader jeg dem stå med i nogle dage, hvorefter de beholder en mere naturlig facon og kan gribe i begge sider af fælgen og blive blæst op. Det er et problem med mange brede fælge.
Hvis de er revnede i vulstgummiet, kan de ikke holde luft.
Jeg har i årenes løb lagt slanger i hundredevis af slangeløse dæk, aldeles uden problemer også på vogne som Jaguar E-type, der bliver brugt efter hensigten. De gamle trådfælge kan simpelthen ikke køre slangeløst og man kan ikke få naturlige dæk beregnet til slanger mere, sååeeh

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis