Rigtig langt kogekar søges

Hej
hvor finder jeg et langt kogekar, helst op til en meter langt? Det skal være vandtæt og kunne tåle at blive varmet op på et komfur eller gasblus. Jeg forestiller mig noget i retning af en meget lang fiskegryde m. låg på. Der skal bare koges vand i det, altså ikke noget med tyk bund eller teflonbelægning. Hvis nogen kan svejse et sammem til mig er jeg da også meget interesseret, enten i kobber eller rustfrit stål.
Mvh
Helle på Møn

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hej hvor finder jeg et langt kogekar, helst op til... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke sende billeder! Har endda skiftet browser til eksplører i stedet for Firefox,-lige meget hjælper det, og nej de er ikke for store.

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Jo...der kom vist et billede. Og så må jeg vist få kigget på 'steam boxes'. Godt man har fri for arbejde i nogle dage endnu;-).

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

jeg gjorde et lille trick.!

det billede jeg hville have ind i tråden.

hent billedet og lægge på skrivebordet. i ny mappe.
og åbne lds. tilføj svar vinduet. og trække billedet ind i tilføj svar vinduet.
fra nymappe. hved at klikke og hold den nede og trække over til tfs.vindue.
og slippe.

det er min forslag.!
Godt at vide til en anden gang, tak!

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis