startproblemer --gnist --ældre mercuri 7,5 hk

har haft skilt motor af i vinter,ny impeller, nyt sidedæksel, så ved at starte den,kun lidt gnist i tændrør,hvordan samles dde 5 ledninger,,?   der er 2 --en gul og en brun fra tændspolen samt to gule og en sort(stel9 fra slukkontakten.   Madsen brødrene fra Holbæk,der ved ALT om motorer siger,at stel og en gul sammen og resten sammen,men det VIRKER ikke,hvordan samles de egentligt???

Morville

morville

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Henning,

Jeg har den samme model, men er ikke i nærheden af den de næste par uger, men jeg skal nok lige kikke på hvordan min er samlet.
Du kan muligvis hente lidt he:
http://www.mercruiserparts.com/selectSerailRange.asp?doc_nbr=7%2E5

Hej ven......jeg var(igen) hos Madsen brødrene----Lærkevej 4300 HOLBÆK, der ved ALT om gamle motorer og har ca. 2oo-300 liggende, så hvis du manlger,så kik forbi el.ring........de samlede ledningerne som de skulle og ordne også kaburatoren og benzinslagen,der var knækket og sidder på en meget speciel studs,der er svejset sammen,så du ka`  ik`  lie selv ordne den,selv om det synes let.....NÅ men nu er min gamle  40 årige MERCURI 7,5 HK samlet og sejler som en DRØM bag jollen "MORVILLE"  på Lammefjorden  ud tll Isefjorden..kig forbi ,hvis du har lyst.....tæt på Kongsøre,hvor frømændene uddannes....'

fjorddlige hilsener.....H.H.Morville

morville

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis