Hjælp til kort sejltur i Københavns havn??

Jeg er lige blevet ringet op af en af mine gode venner.. 

Hans venindes forældre (kan det være mere; kender du en der kender en??)

Nå, de har købt en sejlbåd og den ligger i Nordhavnen og skal sejles til Christianshavn

Det er 2 til 3 sømil.. 

Problemet er den skal flyttes lørdag den 28... altså nu når det bliver lyst og inden det bliver mørkt.

Jeg bor selv i Svendborg og det er lige langt nok at kører for at hjælpe med at flytte sådan en skude.. 

Så hvis der er en der keder sig i Københavnsområdet lørdag så send mig en privat besked her.. (har mail på telefonen) - og tror mig om ikke det kan blive til en kold på boldværket på Christianshavn.

Jeg vil i hvert fald formidle kontakten .. 



Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg er lige blevet ringet op af en af mine gode... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg syntes at uanset hvad traeden handler om kan man godt behandle hinanden med respekt, og ikke komme med det smaa pisseri snak. det gaelder baade den ene og den anden. hvis man kun er her for at komme med dumme kommentare, er der nok andre steder paa nettet hvor de giver mere mening. hvad er det man siger,,,,taenk inden man taler,,,,,, det kunne man nok laere lidt af,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
De fik hjælp, dog ikke gennem mig eller LDS... som du selv skriver endte det i "hvad er rigtigt - politi og politik"

Jeg syntes også det kan være svært at formulerer spørgsmål objektivt og neutralt nok til ikke at blive belært om dit og dat..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

du har helt ret Grandoldman, syntes bare livet er for kort til den slags smaa spidsfindigheder, og bla bla bla....
ps, og min kommentar var slet ikke ment paa dig gom,, det ved du vel ogsaa godt...
Ja og den udløste ingen hjælp..

Jeg er begyndt at lede efter andre fora, men umiddelbart er dette det mest aktive på trods af antallet af indlæg virker som om de er faldet efter den sidste store opdatering her...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Måske for mange irrelevante indlæg ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nu bliver jeg i tvivl.. mener du spørgsmål eller svar??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

svar så afgjort, hvis et spørgsmål er irrelevant, gider ingen vel svare.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
20 indlæg incl. mine efterfølgende og ikke eet tibud om hjælp. ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis