Byggeri i kassen på Mercedes Vito

Hej,

I varekassen på min Vito er der en masse huller i siderne og i loftet hvor jeg gerne vil sætte ting fast, f.eks. bygge en reol selv. Men det er bare huller, uden gevind, og jeg kan ikke få en finger ind bagved for at holde på en skrue eller en møtrik. Er der noget jeg ikke har tænkt på eller findes der noget specielt til at sætte ting fast i den slags huller?

Tak

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til!

Kan du ikke bruge nogle plasticclips/bøsninger/plugs, som du kan sætte skruer i?
Der findes utallige variationer af sådanne.
Det har selvfølgelig meget at sige, hvor voldsom en belastning de skal kunne klare.
Jeg ville prøve i Mekonomen eller tilsvarende autogrossist.

Med venlig hilsen
ktm

Tak

Jo det må jeg kunne, jeg kan bare ikke huske nogensinde at have set den slags dimser nogen steder. Jeg er ikke håndværker, og når jeg tænker plugs tænker jeg aflange runde plastikdimser til at fæstne selvskærende skruer i f.eks. vægge. Nu har jeg kigget ind hos Merkonomen, men jeg kunne ikke finde noget. Men de har måske butikker, hvor man kan kigge ind og spørge om hjælp?

mvh

Har du overvejet gevindpopnitter?

Aner ikke hvad det er Søgte lidt på nettet da jeg så dit indlæg, men synes ikke jeg blev klogere. Har du et godt link, eller kan du forklare hvad det er og om det kræver specialværktøj og universitetsgrad ?

I biltema.dk så jeg nogle nitter med gevind i.. ligesom blindnitter men bare med møtrik i..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Ja det kraever specialvaerktoej, men ingen universitetsuddannelse...

Proev at checke disse links:
http://biltema.dk/da/vaerktoj/Handvarktoj/Haftepistol-og-Nittevarktoj/Motriknittesat1/
http://biltema.dk/da/vaerktoj/Handvarktoj/Haftepistol-og-Nittevarktoj/Motriknittesat/

Det er vigtigt at de passer godt i hullerne, ligesome normale popnitter, ellers kommer de ikke til at sidde godt fast

To sjaele een tanke Grandoldman, tak for back-up svar ;-)

Hvis du kan få adgang til grossistfirmaet Berners katalog, ved jeg der findes utallige brugbare clips der, men det er utrolig tidskrævende at gennemgå det.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis