Ny smart phone, hvilken ?

Hej
Skal have udskiftet min pisse irriterende Experia X2 windows mobile phone ud med noget der virker.
Har hørt af omveje at HTC med android styresystem virker rigtig godt.
Er der nogen der har erfaring med dette, samt evt kan anbefale en specifik model.
DET SKAL IKKE VÆRE WINDOWS MOBILE MERE !!!
Det kan også være Iphone 4, men Android tiltaler mig med udbuddet af downloads mm.
Kewin

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

59 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har selv lige investeret i en HTC Desire HD og den er jeg mega glad for! Det er min første smart phone, så jeg har ikke andre at sammenligne med.

Det fikser jeg...
Jeg har haft et par smatphones alle HTC, og har været glad for dem alle. En af de fordele jeg kan se ved Adroid basseret kontra eks. Iphone er at du kan få programmerne uden de skal godkendes for at komme på adroide market. Jeg har ikke oplevet problemer med vira endnu og jeg henter da lidt forskellige sjove gadgets. Men husk igen som skrevet under internet at se hvad man bruger sin telefon til og derefter se hvad der er på markedet og ikke omvendt for sidder man bare og kigger bliver man lokket i alle mulige retninger.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Jeg har en HTC Decire, som arbejdstelefon, den fungere upåklageligt.

Vi har omkring 50 stk i firmaet, jeg har ikke hørt om problemer.

Batteritiden er ikke imponerende, men det er vist generelt for smartphone.

mvh jens


 

je_ns , For at opnå længere batteri tid, kan du hvis ikke gjort slå trådløs fra, mindre lys i skærmen, slå 3 G nettet fra osv. Det har givet en ekstra dag på min gamle Hero. Samt GPS osv. der findes også apps killers som lukker alle dine apps så de ikke bruger unødvendigt strøm når du ikke bruger dem. Det vil jeg helt klart anbefale at du gør engang imellem. Samt søger for GPS osv. er slukket der findes mange gadgets til disse formål på marked, som er helt gratis. Men smid en PM hvis du vil have lidt hjælp til disse ting.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Det kunne være rart med noget mere information, budget, forbrug osv

 www.kameravalg.dk - Seneste nyheder og hjælp til næste køb

Annonce

Jeg har sat min htc, til kun at køre på GSM nettet, så den ikke bruger strøm på at søge alle mulige andre net, det hjælper lidt (det kræver en kode at slå det fra)

den holder strøm et par dage, alt afhængdig af hvor meget man bruger den som smartphone, bruger man den kun til telefon og sms, holder den meget længere.

mvh jens

 


 

 


 

Et forslag kunne være Garmin A50 - den kører android 2.1 og FDM har som regel et godt tilbud på den uden simlås. GPS delen er rigtig god.

 

Halløjsa,
Her kommer lige mit første indlæg

Jeg ejer pt. min fjerde smartphone, og for første gang ikke en HTC men en iPhone 4G.

Når man sætter iPhone op mod Android mobilerne så er der virkelig mange faktorer der spiller ind. Her er lige hvad jeg har ser som plusser og minuser ved de to systemer.

Android (HTC wildfire, HTC Desire, HTC Legend) Hvor den bedste til mig helt klart var HTC Legend, som jeg havde efter HTC Desire.

+ Android har ikke godkendelse og efter markedet er åbnet for betalte programmer i DK er der rigtig mange at vælge imellem.
+ Android er Google, og jeg elsker Google
+ Legend lå virkelig godt i hånden og havde den nødvendige vægt bag.
- Desire og Wildfire havde begge to to problemer med at blive for varme. Desire slukkede flere gange af sig selv, pga overophedning (Legend har ikke gjort dette). Det skete specielt når man spillede spil samtidig med at man synkroniserer med en mail server eller hører musik.
- Desire og Wildfire, er plastik, de vejer ikke meget men de føles som legetøj i hånden.
- (x10) Desire havde ekstremt dårlig batteri tid, jeg har en smartphone fordi jeg skal bruge den til de ting en smartphone er til, så nytter der ikke noget at man ikke kan gå en dag uden en oplader. Det er simpelthen ikke godt nok. (Legend var dog bedre).

iPhone
+ Kvalitet ud over alle grænser - den slår alt andet jeg har haft i hånden med flere længder.
+ God vægt bag
+ AppStore virker godt, men måske det er en falsk sikkerhed med Apple's godkendelses system
+ iTunes - synkronisering gjort let
+ Batteritid
+ Hurtig (kontra HTC telefonerne)
+ Ingen ophedningsproblemer.
- Der kræves for det meste iPhone kompatibelt udstyr for at få den fulde oplevelse

For mig er iPhone klart det bedste valg, men det er ikke så lige til. jeg var iPhone modstander lige indtil vi skiftede arbejdstelefoner til iPhone på firmaet. Og jeg skulle have haft det lang tid før.

- ved Iphone, de produceres under så ringe vilkår i kina at over et par måneder har 17 medarbejdere kastet sig ud fra fabrikkens tag. De arbejder i døgndrift med ingen pauser ud over et par timers søvn osv.

Desværre får Intel også produceret nogle produkter på samme fabrik. For hælder selv til Intel men...

Vil anbefale dig at kigge på en Samsung Galaxy s 2 som skulle være en rigtig glimrene telefon. Også Android baseret. Har selv en HTC desire (Min første smartphone). Har ingen problemer haft med den af nogen art. Bruger den meget og slår aldrig trådløst fra. Lader mellem hver nat og hver tredje nat. Lidt afhængig af brug.
Hej igen
Tak for jeres input.
Jeg har nu bestilt en Samsung Galaxy S2

http://www.mobil.nu/test-sektion/kaempetest-sadan-er-samsung-galaxy-s2-1.468649.html

Det skulle være den hurtigste processor på markedet pt.
Koster det samme som iphone4, men er lettere, har størreskærm og er ikke af amerikansk oprindelse, men japansk, hvilket tiltaler mig meget

Nu må vi se  om det spiller.
Kewin

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

Der er yderligere 49 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis