Ny smart phone, hvilken ?

Hej
Skal have udskiftet min pisse irriterende Experia X2 windows mobile phone ud med noget der virker.
Har hørt af omveje at HTC med android styresystem virker rigtig godt.
Er der nogen der har erfaring med dette, samt evt kan anbefale en specifik model.
DET SKAL IKKE VÆRE WINDOWS MOBILE MERE !!!
Det kan også være Iphone 4, men Android tiltaler mig med udbuddet af downloads mm.
Kewin

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

Hej Skal have udskiftet min pisse irriterende... Vis hele indlægget
59 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Iphone er overpriced. Du betaler simpelthen ikke for selve hardwaren, men operativsystemet, IOS. Derfor er iphones så dyre og gevinsten så lille, en iphone bliver hurtigt outdated. Mit bud er denne nye HTC som snart udkommer, men kan forudbestilles.

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/HTCONESILVER/htc-one-smartphone-solv

Der får man virkelig noget for pengene. Vil du have endnu mere, så vent til Samsung galaxy s4 udkommer.

Billig telefon som kører ligeså hurtigt som iphone? - jeg hjalp min mor med at købe denne og den har kun overrasket positivt.
http://www.aliexpress.com/item/HongKong-Freeshipping-Hero-mobile-phone-H7300-MTK6573-Android-2-3-3G-Smart-Phone-4-3-Capacitive/509855407.html

Du kan tilmed få lavet iphone logo derpå og vælge om den skal være hvid eller sort regnede det vidst ud til at koste ca. 900 kroner og dermed skal man heller ikke betale told.

Det er mere eller mindre vigtigt at forstå, at man får langt mere for pengene i en android telefon. Google, som udvikler android giver styresystemet gratis til telefon-producenterne (og ligger naturligvis nogle af sine egne services på, såsom google maps), derfor kan telefonerne laves så billigt i og med at der ingen omkostninger er til styresystemet, de kan derfor fokusere på at proppe ordentlig hardware i telefonen istedet.
Tag en kig på sony's topmodeler.

Nok noget at det bedste jeg har haft og med en super god antenne.
Kent . Hvilken model købte du ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Acro S har jeg pt.
Annonce
Tak for svar, mit problem er, jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal med en, ville bare gerne kunne bruge mail.
Og så ha et overskueligt sms program.
Erik

ErikChristensen 
Igen så er der mange der har meninger, synes du skulle tage ud i en butik hvor de viser telefonere frem og hvor man kan prøve dem, det får du meget mere ud af frem for gode råd fra folk, noget der passer til mig passer måske ikke til dig.
Stik imod vejledning valgte jeg at købe en Nokia 920 med windows styresystem, indtil videre passer den mig udemærket, den har et rigtigt godt kamera og navigation uden databrug og fortræffelig skærm.

ErikChristensen 
Jamen held og lykke med det, men det er godt nok en dyr telefon til at dække det behov du anførte lidt længere oppe

Kom for øvrigt til at købe en Medion P4013 forleden. Den kostede jo mere end en tusse mindre end andre med samme processor og dertil et års mere garanti, så nu må vi se. Til prisen er det vel svært at føle sig snydt. Jeg har da konstateret at antennen og lyden er væsentlig bedre end den HTC den afløste.
Ja det løb lidt af med mig.

ErikChristensen 
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere