Craftsman havetraktor 18hk 107cm klippebredde

Søger råd om køb af havetraktor

Er der nogen der har erfaring med en Craftsman havetraktor?
Skal til at købe en havtraktor og har set en craftsman til 12995, med en 18hk motor i.

Ville hellere have haft en Stiga park med en roterende kost, så man også kunne rydde sne, men den er sgu ikke helt billig


mvh johnia

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor stor er din plæne, for en havetraktor med så stor en bezinslugende motor bruges da kun hvis din plæne er omkring 10.000 m2
Jeg har ca. 1000 m2 plæne plus naboens på 2000 m2 dem slår jeg med en lille Stiga med 12 hk. og det tager ca. 2 timer ialt.
Klippebredden og ikke klippelængden

mvh johnia

craftman er en fin maskine til pengene , det er da ikke den bedste kvalitet , men kvalitet sammenlignet med prisen er den god nok
har selv en og har aldrig haft problemer med den , har da skiftet et par småting , men det er da også 12 år siden jeg købte den
så den kan du roligt købe , den er stabil og billig i reservedel når den bliver så slidt at det bliver aktuelt
du kan sagtens finde en der er bedre , men så er prisen også væsentlig højere

craftman er en ok klipper, men smider du det dobbelte i et dyre mærke, får du da lidt mere kvalitet, og ganske givet lidt flere finesser.
Om det så er pengene værd, kan jo altid diskuteres.

Jeg ville nok også gå efter en craftman

mvh jens


 


 

Annonce
Jeg købte en Stiga Grand Tornado med 42" klippebredde for 14995kr. Men jeg er godt nok forbløffet over at dem med klippebord (front klippere) er ca 3 gange dyrere end de almindelige havetraktorer.

mvh johnia

Så er du jo godt kørende

Jeg har selv en Stiga park, knækstyret, og med frontmonteret klipper, den er jeg utrolig godt tilfreds med.

mvh jens



 

 

Sådan en dejlig maskine kiggede jeg også på, men desværre kan min økonomi ikke tillade det.

mvh johnia

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis