Spindel og fræsehoveder

Hej igen alle

Så har jeg atter fået blod på tanden og er igen ved at kigge lidt på priser og det jeg har sværest ved at gennemskue er "tilbehøret"...

Jeg havde regnet med at anvende den B&D fræser som jeg allerede har men har mine bekymringer når det kommer mht. fræserhoveder... Jeg er træt af at købe en masse hjem som skal skiftes 6 måneder efter fordi man ikke har tænkt sig grundigt om fordi fræseren er for lille/ustabil...

Derfor vil jeg høre hvad folk herinde vil anbefale af fræsehoveder til billige penge - jeg søger nok mest et startkit med lidt blandet slik eller en liste over hvad men helst skal have... Og selvfølgelig et link til en anbefalingsværdig forhandler et eller andet sted i verden... 

Opgaverne vil primært være træ - men en lille aluplade kunne nok godt snige sig på bordet...

Og så vil jeg høre om der er nogen der har erfaring med at bestille en vandkølet kineserspindel...

Skriv endelig hvad I mener...

(ps. hvis det har nogen betydning for fræserhovederne så er det et færdigt kit fra http://www.hobbycnc.com/products/cnc-packages/ jeg regner med at investere i)

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis