Glas afskærmning til badekar.

Hej alle,

Jeg har en idé om at lave en glas afskærmning til badekaret, i stedet for det traditionelle bade forhæng. I déen er, at man dækker den halvdel, hvor man, som regel, står.

Jeg har planen i hovedet, men vil gerne selvfølgelig høre om der nogen, som har prøvet det. Eller måske nogen, som kan komme med nogle gode tips

Tak på forhånd.


Mvh,

Smadremanden

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er vist en der har set for mange Amerikanske film ?
Men ja du kan sagtens lave såden en plade af acrylplade, den kan så også holde til at du "smadre" knolden ind i den
En acrylplade kan du selv skære til i passende mål, og så er den blød at knalde knolden ind i. Du skal jo tænke på at det er Smadremanden der skal bruge den
Det er muligt.
Men en akrylplade er statisk elektrisk og meget blød i overfladen og ridses nemt.
Tror den er uegnet til formålet.
Smadremanden kan jo li'så godt knalde hovedet ind i en hærdet glasplade. Og skaderne på hovedet repareres gratis på et dertil egnet hospital. I modsætning til pladerne - uanset type.
Nu har den stakkels Smadremand jo endnu ikke reageret på vores forslag.
Du skal se, han er nok helt smadret i hoet efter vores uenighed om matriale valget
Men jeg tror faktisk at det er et produkt der kan købes færdigt hos vvs brancen eller måske i et byggemarkede
Annonce
Tak var svarene.

Jeg har faktisk set sådan én hos min bror, som bor i england. Men jeg tænkte, at måske kan man gøre det bedre. Det kan man altid jo!

Mht til navnet Smadremanden: inspireret af Søren Østergaard. Ikke fordi jeg smadrer tingene

Men det kan godt være, at jeg skal på udkig efter færdiglavet produkter til en start, og finde ud af, om det kan svare sig at lav-det-selv

Mvh,

Smadremanden

Hej Smadre

Jeg fik at vide af ham der købte mit hus for nogle måneder siden, at han ville sætte netop sådan en glasplade op over badekarrets kant, så pladen kom til at gå op til loftet, istedet for et badeforhæng. Glaspladen havde han set i Silvan.

God jagt i Silvan !

Jeppesen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis