Jeg vil hellere sidde ensom på min pind og vente på en langsom forbindelse end at få TDC ind i huset igen.
Nævner gerne et par negative eksempler:
-de hævdede at der havde været en teknikker i min lejlighed og bore med en slagboremaskine uden at jeg skulle have opdaget det. Jeg havde siddet 4 timer og ventet på ham....
- TDC ville ikke lave min ISDN forbindelse om til en almindelig analog uden at jeg betalte 1200 kr for det og fik 6 måneders binding.
- TDC lukkede mit bredbånd og telefon 6 dage før abonomentophør og nægtede at rette fejlen straks, men henviste til at jeg måtte stille mig bag i køen til fejlretning. Det var dem der havde lavet fejlen.
- Påklage endte hver gang i at jeg kom til at tale med en inkompetent medarbejder, som kun lirede remser af uden at fatte sammenhængene. Gentagende løftet om at en kvalificeret medarbejder ville ringe tilbage blev svigtet. Alle, også ledelsen, putte sig i venten på at tiden læger alle sår.
- TDC havde sat kabel TV op i blokken jeg boede i. Jeg fravalgte deres services og brugte en stueantenne til de kanaler jeg ville se. Signalet fra kablet var imidlertid så kraftigt, at det forstyrrede mit almindelige signal. På alanlog Tv kunne jeg se (dårligt TTV) fra adskillige kanaler, som jeg slet ikke burde kunne tage med en stueantenne, og min digitalbox kunne ikke vise alle kanaler pga støj. TDC hævdede hårdnakket, at jeg måtte have et kabel i deres stik, når forholdene var som beskrevet. Jeg kan altså godt se, om der sidder et kabel i deres stik. Det fordrer ikke en udviddet elektroingeniøreksamen med UG+. Først efter mange mails og opringninger plus et ultimatum om at anmelde dem til både Støjtjenesten og politiet sendte en teknikker ud at kigge på mine forhold. Han måtte give mig ret i alle mine påstande, men bemærkede at jeg havde en meget følsom modtager i mit TV og i min digibox. Hvilket jeg ikke kan se vedkommer TDC. Kompensation end si´ge en undskyldning for gene og ulejlighed fik jeg aldrig. Monopolets nedarvede gener fornægter sig ikke.
Chr.
Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.
Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.
Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.