Skruemaskine Makita vs Dewalt

Hvilken skrue maskine ville i vælge har selv denne her fra makita i tankerne, nogle erfaringer.

Bruger selv makita på arbejdet som tømrer hver dag, så har ingen erfaringer med dewalt!!

http://www.carl-ras.dk/e-shop/akku-vaerktoej/akku-boremaskiner/makita/akkuskruemaskinebdf452rfe/?rel=topsale

Hvilken skrue maskine ville i vælge har selv denne... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Syswatch på 26 maj 2011 08:56
Hans,
Ja, det er Makita jeg linker til, for det er jo den maskine trådstarter har kigget på... :-)

Jeg er selv "DeWalt mand" og handler alle mine maskiner og batterier i USA til fornuftige priser... Kører alt i 18V.
Ladere køber jeg på den engelske ebay, og klipper stikket af og sætter et DK på.


Gider du linke til en evt netbutik?
mismis: Hvis det er til værktøj bruger jeg pricegrabber.com til at finde den billigste side...
Men amazon.com har været billigst de sidste par gange, men ellers er det toolking.com

Når jeg har købt produkterne sender jeg det til ShopUSA.com som så sørger for fragt, told og moms til DK, og stadig med en stor besparelse...
Vær opmærksom på at de har 110V i USA !!! Så du skal ha en lader som kan køre 220V, eller en 110/220V omformer på min. 300W.

Jesper

www.profillageret.dk

Skrevet af Syswatch på 27 maj 2011 08:21
mismis: Hvis det er til værktøj bruger jeg pricegrabber.com til at finde den billigste side...
Men amazon.com har været billigst de sidste par gange, men ellers er det toolking.com

Når jeg har købt produkterne sender jeg det til ShopUSA.com som så sørger for fragt, told og moms til DK, og stadig med en stor besparelse...
Vær opmærksom på at de har 110V i USA !!! Så du skal ha en lader som kan køre 220V, eller en 110/220V omformer på min. 300W.

Jesper

Tak for svaret Jesper.

Smart side! Jeg handler selv i Scotland hos toolstop.co.uk (der både har 110V og 240V) - og med det jeg er efter, hvilket primært er Makita 18V udstyr, ja så kan amerikanerne ikke helt være med.
Ikke før jeg bestiller en ordentlig røvfuld grej til min kærestes hotel, når hun engang i mellem er i staterne pga. arbejde





Jeg ville snuppe en makita.
Pas på de billige Dewalt maskiner de er mere til hobby brug og med mere plastic i.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis