Skruemaskine Makita vs Dewalt

Hvilken skrue maskine ville i vælge har selv denne her fra makita i tankerne, nogle erfaringer.

Bruger selv makita på arbejdet som tømrer hver dag, så har ingen erfaringer med dewalt!!

http://www.carl-ras.dk/e-shop/akku-vaerktoej/akku-boremaskiner/makita/akkuskruemaskinebdf452rfe/?rel=topsale

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville gå efter Makita, især når du er vant til at bruge dem.

Den du linker til er på tilbud i XL proshop til 1999 kr + moms
http://nozebra.ipapercms.dk/xlbyg/p...udsaviser/

Vi skulle bruge en på arbejde, men valgte dog modellen større, med kraftigere gearkasse, og en bedre borepatron i metal, den har dog den ulempe den er noget tungere, men vi bruger den til at bore i rustfri stål, op til 13 mm, det kræver lidt extra.

mvh jens


 

Makita er til pro og dewalt er efterhånden lidt bagud.. batterierne er ikke samme standart.

Jeg har den makita og den er da kvalitet.. du kan jo dårligt tømme et batteri lige så hurtigt som du lader et nyt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg ville klart vælge Makita! Har selv været ansat hos VVS grossist, som værktøjs sælger. Der smed vi Dewalt ud af butikken pga. dårlig reklamations behandlinger. Når vi indsendte Batterier fra kunder blev vi altid spist af med forkert behandling. Har selv en 2 år gammel dewalt dw 925 med 3 defekte 2,6 ah og 1. 3,0 ah batteri. Mens min 4 år gamle Makita 12v maskine stadig yder 100% .

Det fikser jeg...
Jeg stemmer ligeledes på Makita, det ved man hvad er. DeWalt er egentligt også ok til helt almindeligt hjemmebehov, men skal du bare lave en lille smule større opgaver (eller bare bruge den i længere tid ad gangen), så kan man tydeligt mærke forskel.
Annonce
Makita - Helt sikkert

De gule er bare en glorificeret Black & Decker - har kun dårlige erfaringer med dem vis mit arbejde, hjemme kører Makita på 8 år og har kun suppleret med et nyt batteri til 500,-

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

ja

black & decker de er begynt at bære præg af de gule serie i designet
bare i skrabet udgave.!
Jeg er nu super glad for mit DeWalt, men det er jo en religionskrig som du aldrig vil kunne få et endegyldigt svar på... men maskinen du linker til kan fås hos prishammeren.dk til 1849 inkl. moms...
http://www.prishammeren.dk/shop/bhp452-lxt-18-958p.html

Jesper

www.profillageret.dk

syswath.

det er makita du linker til.!

men dewalten er er meget udbredt blandt håndværkere
og dem er stiller krav på kvaliteten.
mange ligger godt i hånden men den nye serie af 10.8v modeler
dem med "løs"batteri er lige for kort i håndtaget til en hånd
fra en mand med højde 185 cm. ellers er den god at holde om den.!

men den blå bosch 10.8 model er til gengæld god til ders brede hånd
på de høje mænd.!

den har ikke "knold" på håndtaget som dewalten 10.8V. (batteri).?
Hans,
Ja, det er Makita jeg linker til, for det er jo den maskine trådstarter har kigget på... :-)

Jeg er selv "DeWalt mand" og handler alle mine maskiner og batterier i USA til fornuftige priser... Kører alt i 18V.
Ladere køber jeg på den engelske ebay, og klipper stikket af og sætter et DK på.

www.profillageret.dk

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis