havetraktor og buskrydder

hejsa jeg skal have en havetraktor og en buskrydder til MAKS 10000 ialt jeg har set på MTD RS 125 96 til 8600 eller deromkring
virker den? vil den feks kunne køre et læs grus elelr hvor er dens begrænsninger og klipper sådan en flot?

en buskrydder hvad skal man vælge der? bare en PARK eller andet fra silvan?
hejsa jeg skal have en havetraktor og en... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok jeg kan se at stiga har en i siljan den er vel god nok?
Ja ved jeg det vat mere om den billihe fra stiga om den var god nok

Den er helt sikker god nok, men der findes jo altid bedre kvalitet.

mvh jens


 

jeg er så småt begyndt og blive lidt bekymret for om jeg kan komme rundt i min have med sådan en hvor meget sværer er det at køre rundt en en normal plæneklipper?
Annonce

Det kommer helt an på hvordan din have er anlagt, om det er nemt at komme til med en havetraktor.
Jeg havde før en almindelig havetraktor, den var noget besværlig, at komme rundt med.

Så købte jeg en knækstyret Stiga, med frontmonteret klipper, det er helt fantastisk nem at komme rundt med, det går dobbelt så hurtig, som med den traditionelle havetraktor.
Nu er det en fornøjelse, for mig at slå græs, det var det så absolut ikke før.
Jeg har omkring 500 m2 græsplæne, i flere små kringlede stykker, det tager nu 20 minutter at slå det hele.

Har du ikke mulighed for at låne en havetraktor, så du kan afprøve den i din have.

mvh jens


 


 


 

 

Jeg sælger en Græstrimmer:
http://www.dba.dk/graestrimmer-partner-colibr/id-74548500/
vh
jeg har ikke lige mulighed for at prøve det og har ikke råd til en med front monteret klipper
men tak for hjælpen jeg må prøve og finde en jer kan låne
man kan ikke lige leje en i silvan vel?
Hvad med en brugt en?
http://www.dba.dk/havetraktor-stiga-park-12-12/id-74584880/
Prøv og kig lidt rundt på dba.dk

Skrevet af victor1702 på 05 jun 2011 17:42
jeg har ikke lige mulighed for at prøve det og har ikke råd til en med front monteret klipper
men tak for hjælpen jeg må prøve og finde en jer kan låne
man kan ikke lige leje en i silvan vel?

Hej hej..

Jeg  er helt enig med ixChris. Synes også du bør overveje en brugt, fx Husqvarna eller Jonsered, eller noget 3.

Tit er en brugt kvalitetsmaskine et langt bedre valg end at købe en billig ny.  

Køber du en supermarkedsmodel i Silvan eller Bilka er du også tit på herrens mark hvis skidtet går i stykker.  Med en Husqvarna, Jonsered, Snapper, Simplicity osv.. Går man aldrig galt i byen.

Jeg har med vilje undladt at nævne Stiga 
Der er yderligere 36 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også