vognmandstilladelse pris?

jeg har tænkt at starte en lille flyttefirma. konen og jeg er kun os som skal være i firmaet og 1 lastbil...  skal man så også have vognmandstilladelse?

hvad er prisen for vognmandstilladelse?

hvad nu hvis jeg bruger mange penge på lastbil vognmandstilladelse m.m og der så ikke er brug for en flyttefirma her hvor jeg bor? hmmmm (er det ikke muligt at prøve inden man får vognmandstilladelse hvis det da er nødvendig?

 
jeg har tænkt at starte en lille flyttefirma.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvem får de 150000 kr hvis det går konkurs? man må vel også kunne få en del hjælp økonomisk ved iværksætter ydelse. det som er træls det er at få /betale vognmandstilladelse og så kan man jo først bagefter finde ud af om der er nogen kunder.. så enten er det godt eller har man tabt mange penge...

 
Jamen dem får du da selv, hvis det ikke går. Men 150.000 er jo kun en slat, skal du ud og investere i en rimelig lukket lastbil, der ikke holder mere ved mekanikeren end du kører i den skal du jo nok hoste op med den første halve milion.
Det er skam ikke bare lige sådan at blive selvstændig, der skal penge til, mange penge.
Skrevet af epoke på 25 maj 2011 16:45
hvem får de 150000 kr hvis det går konkurs? man må vel også kunne få en del hjælp økonomisk ved iværksætter ydelse. det som er træls det er at få /betale vognmandstilladelse og så kan man jo først bagefter finde ud af om der er nogen kunder.. så enten er det godt eller har man tabt mange penge...

Det skulle da være indlysende hvem der får de 150000kr, hvis du går konkurs er der kreditorer, ja der er en risiko men du må jo undersøge om der er et behov for en flytteforretning mere.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis